Как синята кутийка на Tiffany стана легенда

Как синята кутийка на Tiffany стана легенда

Тя е може би най-популярната кутия за подарък в историята на всички пазари.

Синята кутийка с бяла сатенена панделка на луксозната марка бижута Tiffany&Co от САЩ остава в историята като икона и е един от най-добре работещите за продажбите инструменти в бижутерската индустрия. Как се стигна дотук?

Adweek разказва историята.

Всичко започнало през 1845 г., когато американецът Чарлз Луис Тифани поставя каталог със свои луксозни стоки в магазина си на бул. Бродуей №259 в Ню Йорк. Магазинът му, открит със заем от 1000 долара, по това време съществувал от 8 години и вече бил си изградил репутация сред местните клиенти като добро място, където човек може да купи хубави сребърни бижута, изработени „в американския стил“ - изчистен, естествен вид, който се противопоставял на твърде детайлните и натруфени с орнаменти накити на Стария свят. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Най-богатият човек Африка иска да създаде най-голямата рафинерия в света в Нигерия
На днешната дата, 27 октомври. Мишкин ден, имен ден празнува Нестор
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Зеленски: Украйна и съюзниците ѝ ще работят по план за прекратяване на огъня в следващите десет дни
Проф. Ива Христова: Пикът на грипа се очаква в края на януари
Икономиката все още ли е „в добро състояние“? Пет въпроса към ЕЦБ
Светът на парите: Кои европейски страни имат най-много милиардери?