Как синята кутийка на Tiffany стана легенда

Как синята кутийка на Tiffany стана легенда

Тя е може би най-популярната кутия за подарък в историята на всички пазари.

Синята кутийка с бяла сатенена панделка на луксозната марка бижута Tiffany&Co от САЩ остава в историята като икона и е един от най-добре работещите за продажбите инструменти в бижутерската индустрия. Как се стигна дотук?

Adweek разказва историята.

Всичко започнало през 1845 г., когато американецът Чарлз Луис Тифани поставя каталог със свои луксозни стоки в магазина си на бул. Бродуей №259 в Ню Йорк. Магазинът му, открит със заем от 1000 долара, по това време съществувал от 8 години и вече бил си изградил репутация сред местните клиенти като добро място, където човек може да купи хубави сребърни бижута, изработени „в американския стил“ - изчистен, естествен вид, който се противопоставял на твърде детайлните и натруфени с орнаменти накити на Стария свят. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов се оплака, че мнозинството е станало 120 депутати. Пеевски: Когато поискам, мога да стана премиер
Специалният пратеник за Украйна Кийт Келог е бил отстранен от всички преговори по искане на Кремъл
Офисът на Twitter в снимки
Джей Ди Ванс: Ще бъда „шокиран“, ако Тръмп премести ядрени оръжия в Полша
На днешната дата, 14 март. Световен ден на съня
Звездата Ръсел Кроу влиза в ролята на най-ефективния руски агент на ЦРУ в нов шпионски трилър
Не всяка работа е важна: Успешните стратегии за управление на времето
Ройтерс: Русия е представила на САЩ списък с искания за сделка за прекратяване на войната срещу Украйна