Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как ще се разпредели мобилната реклама през 2013 г.
Втората поредна година, в която действа мобилната платформа на Facebook, бележи значително развитие. Най-голямата социална мрежа ще има 10% по-голям дял в мобилната реклама през 2013 г., посочва американската изследователска фирма eMarketer.
Прогнозата едва ли е изненадала мнозина – мобилното приложение на Facebook е най-сваляно в различните операционни системи за смартфони и таблети. Още в началото на тази година компанията на Марк Зукърбърг, наред с най-голямата социална мрежа за професионалисти LinkedIn, обяви, че ще се ориентира към развитие в мобилното, защото това ще е бъдещето.
Според наблюдателите от eMarketer, Facebook ще обхване 15,8% от всички продажби на мобилна реклама по света тази година. Закупената в него реклама ще струва поне 2,6 млрд. долара, от общо 16,7 млрд. долара, похарчени от рекламодателите за мобилно присъствие в света. Парите ще са с 5,4% повече спрямо 2012 г. Нюйоркската статистическа компания по-рано прогнозираше 12,9% ръст на глобалния дял на Facebook от приходите от реклама през 2013 г.
В същото време Google остава топ конкурент в мобилния маркетинг. Гигантът от Маунтин Вю, Калифорния, ще грабне 53,2% от световната мобилна реклама, сдобивайки се с приходи от нея от над 8,6 млрд. долара, предвиждат наблюдателите. Резултатът ще е малко по-висок от миналогодишния, благодарение на значителен растеж в търсенето на потребителите в движение и нарастващата влиятелност на YouTube.
Целият пазар на мобилна реклама по света ще нарасне с 89%, до 16,7 млрд. долара през тази година, посочва eMarketer.
Сред настолните компютри и мобилните устройства, взети заедно, Google остава безспорен глобален лидер по отношение на интернет рекламата с близо 33% пазарен дял. Миналата година пазарният дял на компанията бе 31%.
Очаква се още, че въпреки последния си напредък и добрите новини, Yahoo ще продължи да губи присъствие. Делът на Microsoft на световния пазар на реклама пък ще остане същият. Междувременно Amazon ще обере огромен дял от приходите от интегрирана реклама по света с 840 млн. долара постъпления от нея тази година. Това е 38% повече в сравнение с 2012 г.
За прогнозата съобщава AdWeek
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |Учени провеждат климатичен експеримент в Амазония, наречен "машина на времето"
Любопитно |Венецуела прекрати енергийните си споразумения с Тринидад и Тобаго
Свят |Шефът на СТО за световната търговия след митата: Очуканa и насиненa, но все още на крака
Икономика |КТ "Подкрепа" предлага промени в данъчната и осигурителната система
Политика |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Свят |Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана
България |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.