Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кампанията „Поговори с швед“ грабна Гран при в Кан
Една от най-забележителните рекламни кампании от последните месеци - "Поговори с швед" от Швеция, получи престижното отличие Гран при на международния рекламен фестивал в Кан Cannes Lions, в категорията Direct Lions.
В рамките на инициативата Швеция стартира нова телефонна услуга, с която предложи на хора от целия свят да поговорят с произволен швед по всякакви теми. Идеята бе реализирана по поръчка на Swedish Tourist Association (STA), а поводът бе 250-ата годишнина от изкореняването на цензурата в страната.
Телефона вдигат така наречени "посланици", чиято цел е да покажат истинския облик на Швеция – "уникална страна, която си струва да посетите", обясни Магнус Линг, генерален секретар и главен изпълнителен директор на STA. "В трудни времена, много държави се опитват да ограничат комуникацията между хората. Ние искаме точно обратното", каза той пред Adweek.
"Превръщаме Швеция в първата страна в света, която има собствен телефонен номер, и даваме на гражданите си възможност да изразяват себе си и гледните си точки, каквито и да са те", посочи той.
Кампанията е дело на рекламна агенция Ingo Stockholm, който е част от мрежата на световния гигант WPP. Ето и видеото, което я отразява.
Симпатичо, нали?
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.