Кирил Хаджидинев оглави маркетинга на „Белла България”

Кирил Хаджидинев оглави маркетинга на „Белла България”

Кирил Хаджидинев е новият директор „Маркетинг” на хранителния холдинг „Белла България”.

Той е с над 10-годишен опит в областта на маркетинга на бързооборотни стоки в страната и чужбина.

Отговарял е за маркетинг стратегиите на „Хайнекен”, „Юниливър България”, „Юниливър ЮИЕ”, „Данон Румъния”. Преди да стане част от екипа на „Белла България”, е бил маркетинг директор на „Данон България”.

 Кирил Хаджидинев е магистър инженер от Техническия университет (София). Владее английски, руски и румънски. Член е на Българската асоциация на рекламодателите.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*