Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ключови тенденции в маркетинга според най-голямата рекламна агенция в света
Най-голямата рекламна агенция в света - WPP, сподели какви според нейните изследвания ще бъдат тенденциите на глобалния маркетингов пазар през 2016 г.
Рекламните групи от фирми и техните печалби са добър показател за състоянието на световната икономика. Това е едно от нещата, които от WPP изтъкнаха на конференция, провела се преди дни, посочва Business Insider. Нейните компании в група работят за стотици клиенти по света в почти всеки сектор и в повечето географски райони на планетата. Ето защо тя разполага със сведения за състоянието на пазара, на които може да се има доверие. От тези сведения оформя прогнозата си за предстоящата година. В прогнозата за 2016 г. очаква следното:
"Пазарна среда"
Ключови глобални тенденции според WPP
- Преход на рекламния пазар към световния Изток, Юг и Югоизток.
- Излишно производство, спрямо търсенето, и недостиг на човешкия капитал.
- Възход и пак възход на интернет.
- Растеж на търговията на дребно и нейната сила.
- Нарастваща важност на вътрешните комуникации в компаниите.
- Глобални и локални рекламни агенции ще се конкурират.
- Относително ще бъде значението на парите и дистрибуцията.
- Покачване на важността на правителствата за рекламния бизнес.
- Тенденция на приемане на корпоративната социална отговорност.
- Консолидация на различните идустрии.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.