Крадецът на тухли

LEGO харесва усещането, което възклицанието „Еврика!” носи на света. Компанията смята, че има моменти в живота, които засенчват всички други времена. Това са миговете, когато изведнъж всичко си идва на мястото.

Тази теория налага производителят на популярните детски конструктури, представяйки новия си уеб-сайт LEGO Click. В сайта притежателите и феновете на LEGO могат да представят и споделят своите най-необичайни, оригинални фигури от цветните "тухли" на LEGO.

Замисълът на LEGO Click е да покаже творението след мига на вдъхновението и да стимулира хората да докажат как добрата идея нарежда всичко в красива форма.

Новата рекламна кампания на LEGO подкрепя идеята на сайта. Тя е дело на агенция Pereira & O'Dell, Сан Франциско и съдържа специално разработено приложение за iPhone. В центъра й обаче не стои приложението, а нестандартния, сюреалистичен рекламен филм „Крадецът на тухли” (“The Brick Thief”).

Основният герой във филма на LEGO наподобява типажа на смахнатия учен, отбелязва technorati.com. В сюжета на краткото видео героят нарушава законите на физиката и реалността и краде от децата малки парченца конструктор, за да изгради своя експеримент.

Рекламата с ексцентричния крадец на тухли можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ