Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Крадецът на тухли
LEGO харесва усещането, което възклицанието „Еврика!” носи на света. Компанията смята, че има моменти в живота, които засенчват всички други времена. Това са миговете, когато изведнъж всичко си идва на мястото.
Тази теория налага производителят на популярните детски конструктури, представяйки новия си уеб-сайт LEGO Click. В сайта притежателите и феновете на LEGO могат да представят и споделят своите най-необичайни, оригинални фигури от цветните "тухли" на LEGO.
Замисълът на LEGO Click е да покаже творението след мига на вдъхновението и да стимулира хората да докажат как добрата идея нарежда всичко в красива форма.
Новата рекламна кампания на LEGO подкрепя идеята на сайта. Тя е дело на агенция Pereira & O'Dell, Сан Франциско и съдържа специално разработено приложение за iPhone. В центъра й обаче не стои приложението, а нестандартния, сюреалистичен рекламен филм „Крадецът на тухли” (“The Brick Thief”).
Основният герой във филма на LEGO наподобява типажа на смахнатия учен, отбелязва technorati.com. В сюжета на краткото видео героят нарушава законите на физиката и реалността и краде от децата малки парченца конструктор, за да изгради своя експеримент.
Рекламата с ексцентричния крадец на тухли можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.