Красиви жени ядат безплатно в ресторант за бързо хранене


Казват, че няма безплатен обяд. Ако сте красива дама обаче, може да похапнете без пари в тази бразилска верига ресторанти за бързо хранене, пише Mashable.

На пръв поглед може и да звучи като една крайно обидна концепция. Всъщност обаче е точно обратното. Ресторантът Spoleto казва на всяка жена, че не е нужно да плаща за храната си, стига да отговори с „Да“ на следния въпрос: „Красива ли сте?“.

Продавачите подават огледала на клиентите с надеждата, че всяка дама ще признае, че е красива. Елементарен трик, повдигащ самочувствието на хората. Той е бил прилаган на 8 март – международният ден на жената, но неговата реклама чак сега се появява в YouTube.

Това не е единствената кампания от този тип. В “Real Beauty” на Dove например жените трябва да се опишат на карикатурист, а впоследствие – да съпоставят скиците с тези, вдъхновени от описанията на другите за тях. Рекламата на тази кампания за отрицателно време придоби изключителна популярност.

Очевидно е, че Spoleto са почерпили вдъхновение от Dove. Не е ясно обаче дали рекламата им ще постигне резултатите на Real Beauty. Според ресторанта в рамките на целия ден само 500 жени са признали, че са красиви и са яли безплатно (т.е. 35 процента увеличение на продажбите). Предвид факта обаче, че има 200 ресторанта от този тип, 500 е много малка бройка.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?