Красивите реклами на първото (и последно) пътуване на "Титаник"

Красивите реклами на първото (и последно) пътуване на Титаник

Повече от 100 години след като легендарния луксозен пътнически кораб "Титаник" потъна, рекламите на първото му и единствено пътуване се пазят в историята. Когато ги гледат, повечето хора се чувстват странно, дори ги смятат за зловещи, коментират в Business Insider. Въпреки че са красиви и доста оригинални. Не може да не се признае, че определено са продали имиджа на този така желан и светски, и толкова трагичен воаяж. 

В тях са описани някои пищни, впечатляващи и до днес услуги, предлагани на кораба, като възможността да се играе скуош на специално игрище или да се използват "турски и електрически бани".

По-малко от половината от всичките 2224 пасажери на борда на "Титаник" оцеляват. Ето как мнозина сред тях са били убедени да се запишат.

"Най-големият лайнер в света!"

Според тази реклама, ако Според тази реклама, ако "Титаник" беше избегнал айсберга, щеше да се върне от Ню Йорк в Европа на 20 април.

Изработката на кораба е струвала 7,5 милиона долара. Сумата в съвременни пари възлиза на около 400 милиона долара.Изработката на кораба е струвала 7,5 милиона долара. Сумата в съвременни пари възлиза на около 400 милиона долара.

Лайнерът е бил толкова луксозен и престижен, че няколко други марки са се рекламирали, свързвайки се с него.Лайнерът е бил толкова луксозен и престижен, че няколко други марки са се рекламирали, свързвайки се с него.

 В деня на потъването на кораба малка негова реклама се появява в страница на В деня на потъването на кораба малка негова реклама се появява в страница на "Ню Йорк Таймс". Точно до новината за трагедията му

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес