Легендата Johnnie Walker засне първата си реклама в България

Легендата Johnnie Walker засне първата си реклама в България

Световният бранд Johnnie Walker, известен с кампаниите си в подкрепа на личното израстване и успеха, засне първата си реклама у нас. Звездата в клипа е българският плувец Петър Стойчев. Той стана лице на проекта Keep Walking, съобщиха представители на бранда в България.

"Това е голямо признание за спортната ми кариера и усилията, които съм полагал досега. Приех поканата на Johnnie Walker, защото споделяме една философия, а именно, че малките крачки, упоритостта и вярата водят до успеха, в която и да било сфера. Затова пожелавам на всички да са последователни, да не се отказват при първото препятствие и да следват целите си", коментира Стойчев.

Шотландско уиски № 1 в света, според тазгодишна класация на Impact Magazine, Johnnie Walker стартира проекта Keep Walking Bulgaria с цел да отбележи и подкрепи индивидуалния принос на българите за общия прогрес на страната ни. Идеята на кампанията е да покаже как успехите и постиженията на всеки отделен българин са помагали и продължават да помагат на държавата ни да се развива. Затова и мотото на кампанията е "Всяка твоя крачка е крачка напред за България", обясняват от компанията.

В рамките на инициативата Johnnie Walker организира конкурс за иновативни идеи, в който може да се включи всеки на www.keepwalkingbulgaria.com от 19 ноември до средата на януари 2013 г. Участниците в него трябва да споделят своите лични предложения, които биха допринесли за прогреса на страната ни. Тричленно жури в състав от антрополога Харалан Александров, програмния директор на Дарик радио Константин Вълков и директора на платформата фестивали на сп. "Едно" Асен Асенов, ще определи петте най-иновативни идеи. Техните автори ще бъдат наградени с парична премия от по 10 000 лв., за да бъде подпомогната реализацията на идеите им. Победителите в Keep Walking Bulgaria ще бъдат обявени в средата на февруари 2013 г.

За да илюстрира, че подобни добри примери съществуват в България и че личните успехи на наши сънародници са подобрили средата, в която живеят, от Johnnie Walker са подготвили вдъхновяващи видео истории. Кадрите в тях са предоставени от предаването на БНТ "Малки истории". Те могат да бъдат видяни на българския сайт на марката. Първите идеи в проекта бяха споделени на стените във Фабрика 126, а в тяхната визуализация се включиха млади талантливи български художници.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
По план за 43 млн. евро: Изкуствен интелект ще помага на държавната администрация в Испания
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС