Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Легендата Johnnie Walker засне първата си реклама в България
Световният бранд Johnnie Walker, известен с кампаниите си в подкрепа на личното израстване и успеха, засне първата си реклама у нас. Звездата в клипа е българският плувец Петър Стойчев. Той стана лице на проекта Keep Walking, съобщиха представители на бранда в България.
"Това е голямо признание за спортната ми кариера и усилията, които съм полагал досега. Приех поканата на Johnnie Walker, защото споделяме една философия, а именно, че малките крачки, упоритостта и вярата водят до успеха, в която и да било сфера. Затова пожелавам на всички да са последователни, да не се отказват при първото препятствие и да следват целите си", коментира Стойчев.
Шотландско уиски № 1 в света, според тазгодишна класация на Impact Magazine, Johnnie Walker стартира проекта Keep Walking Bulgaria с цел да отбележи и подкрепи индивидуалния принос на българите за общия прогрес на страната ни. Идеята на кампанията е да покаже как успехите и постиженията на всеки отделен българин са помагали и продължават да помагат на държавата ни да се развива. Затова и мотото на кампанията е "Всяка твоя крачка е крачка напред за България", обясняват от компанията.
В рамките на инициативата Johnnie Walker организира конкурс за иновативни идеи, в който може да се включи всеки на www.keepwalkingbulgaria.com от 19 ноември до средата на януари 2013 г. Участниците в него трябва да споделят своите лични предложения, които биха допринесли за прогреса на страната ни. Тричленно жури в състав от антрополога Харалан Александров, програмния директор на Дарик радио Константин Вълков и директора на платформата фестивали на сп. "Едно" Асен Асенов, ще определи петте най-иновативни идеи. Техните автори ще бъдат наградени с парична премия от по 10 000 лв., за да бъде подпомогната реализацията на идеите им. Победителите в Keep Walking Bulgaria ще бъдат обявени в средата на февруари 2013 г.
За да илюстрира, че подобни добри примери съществуват в България и че личните успехи на наши сънародници са подобрили средата, в която живеят, от Johnnie Walker са подготвили вдъхновяващи видео истории. Кадрите в тях са предоставени от предаването на БНТ "Малки истории". Те могат да бъдат видяни на българския сайт на марката. Първите идеи в проекта бяха споделени на стените във Фабрика 126, а в тяхната визуализация се включиха млади талантливи български художници.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.