Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мадона – лице на грандиозен проект на Smirnoff
Поп-кралицата Мадона става рекламно лице на нов проект на Smirnoff, посветен на нощните развлечения. Това съобщи на сайта си компанията Diageo, която притежава бранда.
В рамките на проекта Smirnoff Nightlife Exchange млади хора от 50 страни ще споделят помежду си за най-интересните нощни развлечения, в които са участвали или виждали в своя град. Те ще могат да подкрепят впечатленията си и с видеоклипове, за които ще бъде отворена специална страница във Facebook. Най-добрите записи ще бъдат определени чрез гласуване.
Проектът е изключително мащабен, планира се в него да се включат около 10 млн. души, над 21-годишна възраст.
На 12 ноември във всички държави-участници ще бъдат организирани едновременно партита на Smirnoff.
Паралелно, ще върви и конкурс за таланливи танцьори, които ще могат да се изявяват по същия начин – чрез видеозаписи във Facebook. Те ще бъдат оценявани от Мадона, която ще селектира видеата с най-добрите танцьори. Накрая, финалистите ще се явят на живо пред поп-иконата, а победителят ще получи възможността да я придружава по време на следващото й турне.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.