Мадона – лице на грандиозен проект на Smirnoff

Мадона – лице на грандиозен проект на Smirnoff

Поп-кралицата Мадона става рекламно лице на нов проект на Smirnoff, посветен на нощните развлечения. Това съобщи на сайта си компанията Diageo, която притежава бранда.

В рамките на проекта Smirnoff Nightlife Exchange млади хора от 50 страни ще споделят помежду си за най-интересните нощни развлечения, в които са участвали или виждали в своя град. Те ще могат да подкрепят впечатленията си и с видеоклипове, за които ще бъде отворена специална страница във Facebook. Най-добрите записи ще бъдат определени чрез гласуване.

Проектът е изключително мащабен, планира се в него да се включат около 10 млн. души, над 21-годишна възраст.

На 12 ноември във всички държави-участници ще бъдат организирани едновременно партита на Smirnoff.

Паралелно, ще върви и конкурс за таланливи танцьори, които ще могат да се изявяват по същия начин – чрез видеозаписи във Facebook. Те ще бъдат оценявани от Мадона, която ще селектира видеата с най-добрите танцьори. Накрая, финалистите ще се явят на живо пред поп-иконата, а победителят ще получи възможността да я придружава по време на следващото й турне.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Kaufland България получи инвестиционен кредит от УниКредит Булбанк в подкрепа на устойчивата си експанзия
Румен Спецов официално вече е особен управител на дружествата на „Лукойл“ у нас
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
България на две скорости: София се движи напред, а периферията изостава
ООН съобщи за безпрецедентна жилищна криза в Украйна заради войната
Китай откри най-голямото находище на злато от 1949 г. насам
Аукционна къща в Германия пусна на търг предмети от Холокоста и предизвика скандал с Полша
Японската икономика се е свила за първи път от шест тримесечия