Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг отвътре навън
Всички, които работят в маркетинга, често прекарват дни, а понякога и седмици, за да разработват „маркетинг съобщението”. Изследваме и експериментираме с различни думи и видове лого. Случва се да оставаме след работа часове наред, за да мислим кои са най-добрите цветове, които съответстват на компанията.
Има обаче една част от маркетинга, която се забравя много често във фазата на планиране на новата кампания или промяна на старата. Става дума за обучаването на служителите да осмислят и отразяват посланието на марката.
Истината е, че маркетингът започва отвътре навън. Служителите ви вярват ли във вашия продукт и в услугите, които предлагате? Застават ли 100% зад вас в мисията на вашата фирма? Важно е те да са информирани и да участват в новите инициативи и стратегии, които се случват в компанията. Ако хората ви не могат или не искат да подкрепят бизнеса, маркетинг усилията ще дадат само временен резултат.
Когато бизнесът стартира или му предстои промяна, е необходима кампания за вътрешен маркетинг, наред с тази във външната среда. Как да започнете тази кампания?
Стъпка 1: Синхронизирайте същността на марката, ценностите и корпоративната култура. Маркетинг отделът трябва да работи в тясно сътрудничество с този за Човешки ресурси, за да съвпадне изцяло разбирането за приоритетите на компанията във вътрешната и външната среда.
Стъпка 2: Мотивирайте служителите да застанат зад марката. Избирайте ги и ги възнаграждавайте съгласно постиженията, които са в съответствие с политиката на марката.
Стъпка 3: Утвърждавайте и повтаряйте непрекъснато ценностите на марката. Използвайте средствата за вътрешна комуникация, за да разпространявате добрите примери за поведение и излъчване на служителите, които отговарят на обещанията на марката пред клиентите.
Вашите служители са истинска ценност, която е двигател на маркетинга и на целия бизнес. Те се срещат, общуват, радват и ядосват клиентите. От опита им могат да дойдат ценни идеи за подобряване на продуктите и важни съвети за следващите рекламни кампании. Лицата им говорят за бранда много повече, отколкото всички видове лого с перфектен цвят и дизайн.
Лаура Лейк в MarketingAbout.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.