Маркетинг отвътре навън

Маркетинг отвътре навън

Хората, които работят в маркетинга, често прекарват дни, а понякога и седмици, за да разработват маркетинг съобщението”.

Изследваме и експериментираме с различни думи и видове лога. Случва се да оставаме след работа часове наред, за да мислим кои са най-добрите цветове, които съответстват на компанията.

Има обаче една част от маркетинга, която се забравя много често във фазата на планиране на новата кампания или промяна на старата. Става дума за обучаването на служителите да осмислят и отразяват посланието на марката.

Истината е, че маркетингът започва отвътре навън. Служителите ви вярват ли във вашия продукт и в услугите, които предлагате? Застават ли 100% зад вас в мисията на вашата фирма? Важно е те да са информирани и да участват в новите инициативи и стратегии, които се случват в компанията. Ако хората ви не могат или не искат да подкрепят бизнеса, маркетинг усилията ще дадат само временен резултат.

Когато бизнесът стартира или му предстои промяна, е необходима кампания за вътрешен маркетинг, наред с тази във външната среда. Как да започнете тази кампания? 

Стъпка 1: Синхронизирайте същността на марката, ценностите и корпоративната култура. Маркетинг отделът трябва да работи в тясно сътрудничество с този за Човешки ресурси, за да съвпадне изцяло разбирането за приоритетите на компанията във вътрешната и външната среда.

Стъпка 2: Мотивирайте служителите да застанат зад марката. Избирайте ги и ги възнаграждавайте съгласно постиженията, които са в съответствие с политиката на марката.

Стъпка 3Утвърждавайте и повтаряйте непрекъснато ценностите на марката. Използвайте средствата за вътрешна комуникация, за да разпространявате добрите примери за поведение и излъчване на служителите, които отговарят на обещанията на марката пред клиентите.

Вашите служители са истинска ценност, която е двигател на маркетинга и на целия бизнес. Те се срещат, общуват, радват и ядосват клиентите. От опита им могат да дойдат ценни идеи за подобряване на продуктите и важни съвети за следващите рекламни кампании. Лицата им говорят за бранда много повече, отколкото всички видове лого с перфектен цвят и дизайн.

Лаура Лейк в MarketingAbout

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Eli Lilly стана първата фармацевтична компания с оценка от над $1 трлн.
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 24 до 30 ноември
Бившият британски премиер Дейвид Камерън обяви, че е започнал лечение за рак на простатата
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Le Figaro: Макрон ще обяви въвеждане на доброволна военна служба на 27 ноември
Проучване показва как Китай може да блокира сателитите Starlink при евентуално нахлуване в Тайван
Гърция увеличва заплати и дава безплатни жлища на военните, за да привлича млади хора в армията