Маркетинг пародия на егоизма

Една кампания, свързана с егоизма, спечели признание на тазгодишния фестивал в Кан – най-голямото рекламно събитие в света. Тя е на британската верига луксозни магазини Harvey Nicholas и бе разпространена по Коледа миналата година под мотото „Съжалявам, похарчих ги за себе си!”

Идеята е забавна и ефективна, смята журито на Кан. Чрез изпълнено с ирония видео брандът призоваваше телевизионната аудитория да харчи колкото може по-малко за подаръци за семейството и да спестява, за да дари нещо ценно и хубаво… на себе си.

Рекламата спечели в Кан четири награди Гран при, включително за филмово изкуство. Агенцията, която я изработи – adam&eveDDB, беше провъзгласена за Агенция на годината на фестивала. Тя е британската мрежа на DDB и грабна общо 22 награди на събитието, четири от които са Гран при, 7 Златни лъва, 4 Сребърни лъва, 7 Бронзови лъва за работата й в микс от медийни канали за шест клиента – освен за Harvey Nicholas и за John Lewis, Google, Unilever, Diageo и Volkswagen.

Кампанията на Harvey Nicholas от adam&eveDDB във Великобритания спечели Гран при в 4 категории – Промо, Преса, Филми и Titanium & Integrated, както и 5 Златни лъва.

„Растърсени сме от невероятния ни успех на тазгодишния фестивал. Не само за Harvey… Показахме на света креативната сила на новосъздадената ни след сливане агенция”, коментира Бен Прийст, съосновател на adam&eveDDB.

Ето и рекламната инициатива отличник, която получи признание в Кан. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ