Маркетинг пародия на егоизма

Една кампания, свързана с егоизма, спечели признание на тазгодишния фестивал в Кан – най-голямото рекламно събитие в света. Тя е на британската верига луксозни магазини Harvey Nicholas и бе разпространена по Коледа миналата година под мотото „Съжалявам, похарчих ги за себе си!”

Идеята е забавна и ефективна, смята журито на Кан. Чрез изпълнено с ирония видео брандът призоваваше телевизионната аудитория да харчи колкото може по-малко за подаръци за семейството и да спестява, за да дари нещо ценно и хубаво… на себе си.

Рекламата спечели в Кан четири награди Гран при, включително за филмово изкуство. Агенцията, която я изработи – adam&eveDDB, беше провъзгласена за Агенция на годината на фестивала. Тя е британската мрежа на DDB и грабна общо 22 награди на събитието, четири от които са Гран при, 7 Златни лъва, 4 Сребърни лъва, 7 Бронзови лъва за работата й в микс от медийни канали за шест клиента – освен за Harvey Nicholas и за John Lewis, Google, Unilever, Diageo и Volkswagen.

Кампанията на Harvey Nicholas от adam&eveDDB във Великобритания спечели Гран при в 4 категории – Промо, Преса, Филми и Titanium & Integrated, както и 5 Златни лъва.

„Растърсени сме от невероятния ни успех на тазгодишния фестивал. Не само за Harvey… Показахме на света креативната сила на новосъздадената ни след сливане агенция”, коментира Бен Прийст, съосновател на adam&eveDDB.

Ето и рекламната инициатива отличник, която получи признание в Кан. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Желязков: В атаките срещу приемането на еврото имаме данни за руско участие
Близо 4000 служители на НАСА избират да напуснат Aгенциятa