Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг практиките, които e време да се "пенсионират"
Маркетинг практиките, които e време да се "пенсионират"
Обновена 01:13ч., 05.09.2014
Не всеки трик за повишаване на видимостта работи вечно. Някои масови маркетинг тенденции и практики в социалните медии и други канали може вече да се "пенсионират".
Кои са те, посочва анкета на американското списание Entrepreneur. В допитването участват маркетинг експерти, блогъри, предприемачи.
Ето какво казват те.
- Преосмислете маркетинга в реално време. Да, много хора са активни онлайн по време на определени събития, например големи спортни финали. Но това не означава, че всеки бранд и бизнес трябва да се фокусира в събитието докато то се случва. За много компании обръщането в социалните медии и кампаниите на внимание към световните събития е странно. Аудиторията им не го възприема. Не на всеки отива да се свързва с повода за шума на деня. Вместо това може да се преосмисли стратегията с маркетинг в мрежата в реално време, като тя не се фокусира само върху популярните събития. По-полезно би било за мнозина тя да се ползва веднъж месечно при по-малки събития, с не толкова голям интерес към тях, когато не всички се надпреварват да се показват.
Браян Хонигман, BrianHonigman.com
- Погледнете отвъд Facebook. Най-голямата социална мрежа действително е плодотворна почва за комуникации, но разчитането основно на нея за реклама е все едно да заложиш само на No. 1 радиостанция в града и да пренебрегнеш телевизията, печата, външната реклама или всеки друг начин да достигнеш клиентите.“
Джейсън Фолс, CafePress
- Маркетингът е работа на време и търпение. „В последно време мнозина гледат на маркетинга, разчитащ на съдържанието (content marketing) като на нещо абсолютно ново. Това не е вярно. Всички ние си правим маркетинг със съдържание откакто се помним. Публикувам нюзлетър, говоря пред публика и пиша статии и книги от повече от 20 години с цел да споделям полезна информация и да се позиционирам като експерт. Това се наричаше „маркетинг“. Сега е „маркетинг със съдържание“. И всички си мислят, че трябва да го правят, защото е модерно. Да, подходящо е за всички бизнеси, но иска много труд и търпение.“
Илайзи Бенън, Marketing-Mentor.com
- Помислете преди да споделите. Твърде много хора прибързват.
Питър Шанкман, Shankman/Honig
- Когато се случват грешки, проявете разбиране. Понякога в публикациите на марки в мрежата се случват неволни грешки, а хора губят работата си. Помислете дали е било преднамерено. Може да е било недоразумение.
Джим Джоузеф, Cohn & Wolfe
- Дръжте се на висота. Марките търсят кликвания. В сляпото преследване на количествения показател те масово жертват уважението на читателите и потребители. Има голяма разлика между прихващащо вниманието заглавие, добро уникално съдържание, което създава интерес и шокираща информация. В медийната среда има твърде много шум. С провокативни маркетингови съобщения компаниите се опитват да се отличават, но това може да стане с дотолкова силен ефект и ако пуснат нещо красиво.
Джоана Лорд, BigDoor
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Градушка съсипа реколтата за „Краля на белите вина“ „Chablis“, Франция очаква дефицит
Бизнес |
Обновена 20:00ч., 02.05.2024
8,5-процентният ръст на икономиката на Индия е "надут", твърди бившият шеф на централната банка
Икономика |
Обновена 19:50ч., 02.05.2024
Външният министър на Полша предложи „тежка бригада“ за бързо реагиране на ЕС
ЕС |
Обновена 19:35ч., 02.05.2024
Денят в цифри
България |
Обновена 19:20ч., 02.05.2024
Smart Factoring: „Умното” решение за бизнеса в нужда, което превръща несъбраните вземания в капитал
Бизнес | Advertorial |
Обновена 14:46ч., 29.04.2024
Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |
Обновена 18:00ч., 09.02.2016
Умря и вторият информатор за дефектите на самолетите Boeing
Компании |
Обновена 14:55ч., 02.05.2024
На днешната дата, 2 май. Имен ден празнуват Борис, Борислава, Боряна
Маркетинг | Advertorial |
Обновена 00:03ч., 02.05.2012
Седем начина да направите работата по-приятна
Мениджмънт |
Обновена 00:15ч., 02.05.2024
Макрон не изключва изпращане на сухопътни войски в Украйна, ако Москва пробие фронтовите линии
Свят |
Обновена 15:10ч., 02.05.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 02.05.2024
Новата златна ера на научнофантастичните филми
Мениджър 04/24 | Любопитно |
Обновена 14:30ч., 30.04.2024
Трайна промяна
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 01.05.2024
Коментари
Няма въведени кометари.