Модерното вълшебство на Пепеляшка

Британският производител на професионални продукти за коса и прически Good Hair Day (GHD) успя да впечатли телевизионната аудитория на Острова с пищна реклама, с изненадващ сюжет.

Близо триминутният филм на GHD показва какво се случва след 24:00 ч. на бала на принца, когато Пепеляшка е изобретателна и има в ръцете си тайно оръжие за омайна красота.

Рекламата представя новата „Колекция за полунощ” с иновативни продукти за красива коса, пише campaignlive.co.uk. Озвучена е от сингъла Lucky you на американската инди-рок група Le Rev.

Филмът е дело на агенция RKCR/Y&R. Разберете кое е модерното оръжие на Пепеляшка, като го видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ