Мотористът и залезът в новата реклама на Ray-Ban


Той бърза с мотоциклета, за да изкачи обгорените от лятното слънце, красиви прежълтели хълмове. Горивото му свършва, затова започва да бута машината нагоре. После го захвърля и тича.

Защо са всички тези усилия? Иска да види залеза. А кой е той? Това е героят в една от новите реклами на култовата американска марка слънчеви очила Ray-Ban. С поредица от различни видеоклипове, в които героите са млади хора, малко над 20-те, компанията популяризира седемте основни линии в колекциите си – за семейството, "иконите", за хората с активен начин на живот, "технологичните" очила, за професионалистите и за тези, които са бързи и яростни.

Видеото с моториста и останалите рекламни клипове на Ray-Ban в новата поредица са дело на американската агенция Cutwater, която отдавна прави кампаниите на популярната марка.

Главните герои в останалите филмчета също са красиви млади хора, към каквато целева аудитория компанията всъщност се стреми. В една от рекламите, манекенки и модерни млади мъже със слънчеви очила си устройват "гангстерска война" с водни пистолети. Във втора, весела компания празнува рождения ден на момиче с бенгалски огън, на малка лодка в пристанище. Третата представя младеж, който дразни приятелката като неуморно си купува кецове и пълни целия им апартамент с тях.

Голяма част от сюжетите на филмчетата всъщност са заснети така, че зрителят в първия момент да не се досети какво се рекламира. Мотото на кампанията на Ray-Ban е същото, както преди години – “Never Hide”.

Рекламата с моториста и неговия залез можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Европейската комисия изплаща на България 438,6 млн. евро по плана за възстановяване
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО