Наградите Effie отличиха най-ефективните рекламни кампании в България

Наградите Effie отличиха най-ефективните рекламни кампании в България

Наградите Effie отличиха най-ефективните рекламни кампании в България

На официална церемония снощи в столичния Sofia Live Club бяха връчени седмите поред годишни награди за рекламна ефективност на кампании в България - Effie Awards 2014. Банките като клиент и компютърната графика получиха признание в тях. 

„Пощенска банка” и агенция Noble Graphics спечелиха най-висока оценка според индекса Effie. Той оценява с точки трима играчи в полето на маркетинга -  рекламните агенции, клиентите и търговските марки. Сред подалите документи за участие в надпреварата Пощенска банка получи най-много точки като клиент (12 точки) и като търговска марка (също 12 точки). Noble Graphics е водеща в класацията на най-ефективните рекламни агенции в България (22 точки). Следвана е от Publicis Sofia, reforma, ББДО Груп/Графити ББДО и Ogilvy Group.

Журито, оценило кампаниите, представени за участие през 2014 г., бе респектиращо. В него участваха Весела Димова, директор продажби на bTV Media Group, Галя Прокопиева, изпълнителен директор Икономедиа, Грета Колева, ръководител отдел „Комуникационни консултации” в BBDO Group, Диана Симеонова – маркетинг директор VIVACOM/БТК ЕАД, Димитър Стаматов – търговски маркетинг мениджър в JTI България, Иво Алтънов – управляващ директор в Noble Graphics, Калин Костов – търговски мениджър на Nova Broadcasting Group, Калина Петкова – зам.-изпълнителен директор на Publicis Sofia, Красимир Папазов – директор бизнес развитие в Ogilvy Group България, Кристина Щерева – корпоративен маркетинг мениджър в Samsung Electronics България, д-р Кристиян Постаджиян – преподавател по реклама в НБУ, Люба Апостолова – медия директор в HutsJWT, Мария Христова-Швец от Nestle България и член на УС на Българската асоциация на рекламодателите, Мартин Димитров – криейтив директор в reforma, Марчела Абрашева – регионален директор Югоизточна Европа на TNS BBSS East Europe, София Коен – директор бизнес развитие в New Moment New Ideas Company Y&R, Стоян Михайлов – управител на „Джанкшън България”, Юлиян Добрев – управляващ директор в Blue Point. В журито участва и редакционният директор на списание „Мениджър” Максим Майер.

На церемонията бяха връчени награди в 5 категории. Кампаниите с най-добри резултати у нас в последната година получиха „злато”, следвани от отличените със „сребро” и „бронз”. 

Ето и победителите.

В категория „Стоки” златна награда Effie получи кампанията „Баба Ханке” на „Рено Нисан България”, дело на Publicis София. Среброто взе „Време е за нещо специално” на „Загорка” от BBH Лондон. Бронзът отиде при Carlsberg България и Noble Graphics за кампанията „Свежо от планината”.

В категория „Услуги” бяха раздадени три сребърни награди – на VIVACOM за кампанията й #HYBRID от New Moment New Ideas Company, на Пощенска банка за „Спестовен жилищен кредит” от ББДО Груп/ Графити ББДО и на УниКредит Булбанк за нейната „6 от 10” от агенция reforma.

В категория „Промоции” златна награда Effie получи кампанията „Сбъдни желание” на MasterCard България от агенция reforma. Среброто взе „Промоция „Падаща звезда” за Пощенска банка от ББДО Груп/Графити ББДО. Бронзова награда получи кампанията „Спечели, изживей, сподели”, изработена от Publicis Sofia за „Джапан Табако Интернешънъл България”.

В категория „Корпоративни комуникации” златото за ефективност отиде при GLOBUL за кампанията „Не създавай нови видове” от Ogilvy Group, a среброто – при „Дневник” за „Дневник на българската действителност” от Noble Graphics.

В категория „Социална, медийна, политическа” златната награда Effie получи кампанията „Паметник на незнайния доброволец” с клиент фондация „Герои на времето” и изпълнител Noble Graphics. Бронзът получи „Великият понеделник” на Nova Broadcasting Group.

В надпреварата можеха да подават документи за участие агенции и рекламодатели с реклами и рекламни инициативи, измислени и реализирани в България в периода 1 януари 2013 г. – 31 март 2014 г. Наградите Effie се организират от Асоциацията на рекламодателите в България. Целта им е да покажат кое работи в маркетинга. Да отличат най-значимите постижения в маркетинговите комуникации - идеите, успели да обезпечат инвестицията в реклама и в пъти да надхръвлят очакваните от клиента резултати.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ