Най-важните фактори за успеха на маркетинга с видео

 Най-важните фактори за успеха на маркетинга с видео

Най-важните фактори за успеха на маркетинга с видео

Видеоклиповете са популярен инструмент за реклама в последната година. Опитът показа, че те могат да послужат за идеално допълнение към по-голямата маркетингова кампания. Представляват работещ маркетингов инструмент онлайн. 

Независимо дали кадрите са изработени само за забавление на потребителите на мрежата, или имат по-сериозна цел, като тази да образоват и инструктират за употребата на дадени продукти и услуги, видеозаписите могат да изиграят решаваща роля за реализацията на една маркетингова стратегия. 

Изследвания от Щатите показват, че 70% от рекламодателите в страната вече включват видеото в маркетинговите си стратегии. Това поне посочиха данни на Demand Metric. Според изследователската фирма 82% от рекламодателите на Америка смятат, че маркетингът с видео съдържание се е доказал като успешен за тях. 

Ако смятате, че видеото би могло да проработи с рекламна цел и за вас, и сте решили да опитате с него, имайте предвид тези четири най-важни условия за постигане на успех с него. 

  • Точно определете целите си. Започнете с обмисляне какво искате да постигнете със своята маркетингова стратегия чрез видео. Може би искате да привлечете внимание към един продукт или услуга? Или пък искате да използвате видеоклиповете като инструмент, който ще ви помогне за набиране на персонал? Може би се опитвате да накарате повече хора да разберат за компанията ви и да разпознават марката? Само чрез дефиниране на целите може правилно да измерите дали вашата стратегия с видео е проработила. Трябва предварително да определите как ще знаете дали в действителност сте успели. Например, може да измерите успеха си чрез броя пъти, в които видеото ви е било гледано. или чрез броя на споделянията му, отзивите. 
  • Аудиторията трябва да е подходяща. Не подценявайте възможността да я достигнете чрез по-творчески клип по нови начини. 
  • Не забравяйте призив за действие. Както и да е изработено видеото, то може да се провали, ако не успеете да мотивирате някакви постъпки сред хората след като са го гледали. Помислете какво искате да се случи след като те приключат с гледането. Има начини да се вгради призив за действие (за покупка, информиране, други постъпки) както по визуален начин, така и чрез озвучаване и надписи. 
  • Дистрибуцията. Не подценявайте социалните медии - различните платформи за споделяне в интернет остават най-добрия начин за разпространение. Промотирайте видеоклиповете си в множество канали. Помислете дали клиповете са оптимизирани за гледане на мобилни устройства - телефони, таблети. 

Cisco пресмята, че в следващите 2 години видеото ще състави 69% от целия потребителски онлайн трафик. То все повече се превръща в критично важно средство за покриване на нуждиите на хората от забавление и информация. Важността му се увеличава за марките по целия свят. 

Източник: списание Entrepreneur

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ