Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-вирусната брандирана шега за 1 април
Големите марки вече се състезават и в нова категория. Те представят видеоклипове, текстове и други шеги в мрежата за 1 април – международния ден на шегата и лъжата. С развитието на мрежата успехът на тяхното съдържание може все по-точно да се измерва. Така става ясно, че смешките им по конкретния повад може да им послужат и като добра реклама. Или поне може да имат рекламния ефект, който целят да постигнат много високоплатени маркетинг кампании със зададена цел да се направят рекламен продукт, възможно най-споделян и харесван в интернет.
Тази година Google Maps е спечелила най-много от хрумката си за 1 април от гледна точка на маркетинга. Тя е представила на датата най-споделяното брандирано видео, според сайта за проследяване на „вирусно” видео Unruly в САЩ. Клипът й представя майтапчийски призив към потребителите да се впуснат в предизвикателство и да станат „Покемон мастъри” – „най-великите в света дигитални търсачи, чиято страст към изследването на дигиталния свят ще изведе Google в следващото измерение”.
Ето и клипа, който вече е гледан над 11 млн. пъти в YouTube.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.