Най-вирусната брандирана шега за 1 април

Големите марки вече се състезават и в нова категория. Те представят видеоклипове, текстове и други шеги в мрежата за 1 април – международния ден на шегата и лъжата. С развитието на мрежата успехът на тяхното съдържание може все по-точно да се измерва. Така става ясно, че смешките им по конкретния повад може да им послужат и като добра реклама. Или поне може да имат рекламния ефект, който целят да постигнат много високоплатени маркетинг кампании със зададена цел да се направят рекламен продукт, възможно най-споделян и харесван в интернет.

Тази година Google Maps е спечелила най-много от хрумката си за 1 април от гледна точка на маркетинга. Тя е представила на датата най-споделяното брандирано видео, според сайта за проследяване на „вирусно” видео Unruly в САЩ. Клипът й представя майтапчийски призив към потребителите да се впуснат в предизвикателство и да станат „Покемон мастъри” – „най-великите в света дигитални търсачи, чиято страст към изследването на дигиталния свят ще изведе Google в следващото измерение”.

Ето и клипа, който вече е гледан  над 11 млн. пъти в YouTube. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ