Най-високоплатеният маркетинг директор в света работи в Apple

Най-високоплатеният маркетинг директор в света работи в Apple

Ето как можете да разберете, че компанията цени вашата маркетинг прозорливост – като ви предложи 60 млн. долара, за да продължите да работите за нея поне през следващите 5 години. Толкова е предложила Apple на старшия си вицепрезидент, отговарящ за глобалния продуктов маркетинг Филип Шилер, за да не избяга при конкурент, пише AdvertisingAge.

Това прави Шилер най-високоплатения маркетинг директор в света, смятат американските наблюдатели. Той беше сред отбрана група от изпълнителни директори в Apple, на които наскоро бяха връчени 150 хил. ограничени стокови единици в компанията, чиято стойност се равнява на 60 млн. долара. Явно фирмата, която скоро беше оглавена от Тим Кук след смъртта на технологичния гений Стив Джобс, поддържа политика на управление, в което залага на това да задържи обучения си, опитен ръководен екип.

Ветеран в маркетинга със своите 25 години опит в Apple, Филип Шилер отговаря за важната задача да съставя плановете за бъдещия продуктов маркетинг на компютърния гигант и за бизнес маркетинг програмите. Дълги години той работи редом с Джобс и се появява на официалните представяния на някои от революционните продукти на Apple като iPod, iPhone, iMac, MacBook, Safari и AppleTV.

И след като шефът на маркетинга в Apple струва над 60 млн., какво ли е да си CEO на компанията? – коментират още американските автори.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

​​​​​​​Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
KoHousing променя правилата на имотния пазар