Най-глупавите реклами в САЩ за 2010 г.

Най-глупавите реклами в САЩ за 2010 г.

Американското издание Adweek направи класация на най-странните, глупави и грубиянски реклами за 2010 г.

На първо място излезе клипът It Rarely Stops c посинена девойка. Автор е агенция Young & Rubicam Chicago, а поръчката е от National Domestic Violence Hotline - организация за борба против домашното насилие.

На второ място е класирана рекламата на Sony Playstation - възрастен мъж с глава на дете, разработена от аржентинската агенция Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi.

Друга агенция от Аржентина - Santo, зае трето място с рекламата Countryside за Diesel Sneakers, която показва нестандартен начин за използване на маратонки.

Следва клипът The Daily Routine за компанията True Clean Towel, показващ как се употребяват кърпи.

Пета е рекламата на BBDO New York, пусната от Snickers пред Хелоуин.

Експертите на Adweek са избрали 30 реклами. Те отбелязват, че тази година са пуснати много клипове, в които изобилно се показва секс, насилие, смърт, зомбита и прочие страхотии.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Министерството на здравеопазването дава препоръки за безопасно хранене през летните месеци
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Daily Mail: Крал Чарлз III и принц Хари се опитват да постигнат мир чрез помощниците си
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Дините поевтиняват, но останалите плодове поскъпват на борсите у нас