Най-глупавите реклами в САЩ за 2010 г.

Най-глупавите реклами в САЩ за 2010 г.

Американското издание Adweek направи класация на най-странните, глупави и грубиянски реклами за 2010 г.

На първо място излезе клипът It Rarely Stops c посинена девойка. Автор е агенция Young & Rubicam Chicago, а поръчката е от National Domestic Violence Hotline - организация за борба против домашното насилие.

На второ място е класирана рекламата на Sony Playstation - възрастен мъж с глава на дете, разработена от аржентинската агенция Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi.

Друга агенция от Аржентина - Santo, зае трето място с рекламата Countryside за Diesel Sneakers, която показва нестандартен начин за използване на маратонки.

Следва клипът The Daily Routine за компанията True Clean Towel, показващ как се употребяват кърпи.

Пета е рекламата на BBDO New York, пусната от Snickers пред Хелоуин.

Експертите на Adweek са избрали 30 реклами. Те отбелязват, че тази година са пуснати много клипове, в които изобилно се показва секс, насилие, смърт, зомбита и прочие страхотии.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Иран отхвърля преговорите за прекратяване на войната с Израел, Тръмп вижда Путин като посредник за мир
Междувременно в Ливан: Танци и музика на фона на балистичните ракети (ВИДЕО)
Boeing понижи прогнозата си за търсенето на пътнически самолети през следващите 20 години
Зеленски призова лидерите на страните от Г-7 да засилят натиска над Русия по време на срещата си в Канада
Зеленски се надява ескалацията между Израел и Иран да не доведе до спад в помощта за Киев
Тръмп декларира приходи за над 600 млн. долара от крипто, голф, лицензионни такси
На днешната дата, 16 юни. Рождениците днес
Почина Леонард Лаудър – мъжът, който превърна Estee Lauder в козметична империя