Най-глупавите реклами в САЩ за 2010 г.

Най-глупавите реклами в САЩ за 2010 г.

Американското издание Adweek направи класация на най-странните, глупави и грубиянски реклами за 2010 г.

На първо място излезе клипът It Rarely Stops c посинена девойка. Автор е агенция Young & Rubicam Chicago, а поръчката е от National Domestic Violence Hotline - организация за борба против домашното насилие.

На второ място е класирана рекламата на Sony Playstation - възрастен мъж с глава на дете, разработена от аржентинската агенция Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi.

Друга агенция от Аржентина - Santo, зае трето място с рекламата Countryside за Diesel Sneakers, която показва нестандартен начин за използване на маратонки.

Следва клипът The Daily Routine за компанията True Clean Towel, показващ как се употребяват кърпи.

Пета е рекламата на BBDO New York, пусната от Snickers пред Хелоуин.

Експертите на Adweek са избрали 30 реклами. Те отбелязват, че тази година са пуснати много клипове, в които изобилно се показва секс, насилие, смърт, зомбита и прочие страхотии.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Цитат на деня
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон