Най-глупавите реклами в САЩ за 2010 г.

Най-глупавите реклами в САЩ за 2010 г.

Американското издание Adweek направи класация на най-странните, глупави и грубиянски реклами за 2010 г.

На първо място излезе клипът It Rarely Stops c посинена девойка. Автор е агенция Young & Rubicam Chicago, а поръчката е от National Domestic Violence Hotline - организация за борба против домашното насилие.

На второ място е класирана рекламата на Sony Playstation - възрастен мъж с глава на дете, разработена от аржентинската агенция Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi.

Друга агенция от Аржентина - Santo, зае трето място с рекламата Countryside за Diesel Sneakers, която показва нестандартен начин за използване на маратонки.

Следва клипът The Daily Routine за компанията True Clean Towel, показващ как се употребяват кърпи.

Пета е рекламата на BBDO New York, пусната от Snickers пред Хелоуин.

Експертите на Adweek са избрали 30 реклами. Те отбелязват, че тази година са пуснати много клипове, в които изобилно се показва секс, насилие, смърт, зомбита и прочие страхотии.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Автентичността е най-силният актив на една марка
На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
Eвропейската космическа агенция откри четвъртата си антена за сигнали от далечния космос
Министерството на туризма превръща България в домакин на световен винен туристически форум
Зафиров: До вторник всички министерства са длъжни да докладват готовността си за реакция при бедствия и аварии
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години