Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-големите лого гафове 2
Логото, най-голямото предимство, но и най-голямото предизвикателство пред маркетолога. То се забелязва от далече и привлича клиентите към продукта. През годините маркетолозите се борят за това кой ще измисли най-доброто лого, най-доброто послание.
В опита си да постигнат нещо съвършено специалистите пропускат детайли, които после изглеждат не на мястото си.
За целта днес ще ви представим втората час от „Най-големите лого гафове”.
Дали това наистина са гафове или е търсен ефект, може би могат да ни отговорят самите създатели, но това, което ние като потребители виждаме е леко противоречиво и носи двояко значение.
Pepsi
“Това е, което ми хрумва, когато видя някое от новите лога на Pepsi.”
Погледнато от този ъгъл е наистина е забавно да видиш какво е направила безалкохолната напитка с корема на този човек.
Зъболекарска клиника - Clinica Dental
Locum
Лого на шведска комапния Locum за управление на недвижими имоти.
Институт за ориенталски изследвания
Школа за джаз танци за деца
Първата част можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.