Най-големите лого гафове 2

Най-големите лого гафове 2

Логото, най-голямото предимство, но и най-голямото предизвикателство пред  маркетолога. То се забелязва от далече и привлича клиентите към продукта. През годините маркетолозите се борят за това кой ще измисли най-доброто лого, най-доброто послание.

В опита си да постигнат нещо съвършено специалистите пропускат детайли, които после изглеждат не на мястото си.

За целта днес ще ви представим втората час от „Най-големите лого гафове”.

Дали това наистина са гафове или е търсен ефект, може би могат да ни отговорят самите създатели, но това, което ние като потребители виждаме е леко противоречиво и носи двояко значение.

Pepsi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Това е, което ми хрумва, когато видя някое от новите лога на Pepsi.”  
Погледнато от този ъгъл е наистина е забавно да видиш какво е направила безалкохолната напитка с корема на този човек.

Зъболекарска клиника - Clinica Dental

 

 

 

 

 

 

 

Locum



 

 

 

 

 

 

 

 

Лого на шведска комапния Locum за управление на недвижими имоти.

Институт за ориенталски изследвания



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Школа за джаз танци за деца

 

 

 

 

 

 


Първата част можете да видите тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ