Най-добрите видео реклами на 2015 г. - част III

Най-добрите видео реклами на 2015 г. - част III

Смешни, трогателни, запомнящи се - такива са най-добрите видео реклами на 2015 г., според един от най-известните онлайн източници за новини от света на маркетинга - Adweek.

Тези клипове успяха да завоюват внимание в полза на рекламираните от тях продукти и да предизвикат симпатии в иначе настроената враждебно към голяма част от рекламите модерна публика. В тях задължително има доза творчество, в някои има забележителна иновативност. Други предлагат неочакван обрат в сюжета, което неотменно работи добре, както при всеки добър филм, така и при всяка видео реклама.

Продължаваме със следващ тур от рекламния парад. Следват още три от най-добрите рекламни клипове на годината. Ето ги. 

4. "Любовта няма етикети" на The Ad Council, САЩ. В полза на правата на еднополовите двойки и останалите, които поради някакъв признак са считани за различни, американският рекламен съвет успя да илюстрира, че трябва всички разгневени консервативни хора да се успокоят, защото любовта просто няма граници. Тя не се случва според изисквания за пол, раса, възраст. В крайна сметка, тя се случва между хора. Агенцията автор на кампанията-експеримент е R/GA, Ню Йорк. 

3. "Емили от Оз" на Comcast Xfinity. Агенция Goodby Silverstein & Partners (GSP) Ню Йорк създаде тази наситена със стойност и емоционален заряд реклама. Агенцията помоли 7-годишната Емили, която е сляпа, да опише какво вижда в ума си, докато "гледа", или по-точно слуша, "Магьосникът от Оз". След това GSP изгради визията на Емили, използвайки помощта на известни дизайнери и талантливи гримьори. Всичко това, с цел да се рекламира "говорещият гид" на Comcast за хора със зрителни увреждания. 

2. "Brady Bunch" на Snickers. Това е една от най-забавните реклами на Snickers според мнозина в Щатите. Дело е на агенция BBDO, Ню Йорк, с участието на страшния Дани Трехо, в ролята на разстроената Марша Брейди, и под познатото мото "Не си ти, когато си гладен!".

Очаквайте и финала на поредицата!

Коментари