Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-добрите видео реклами на 2015 г. - част III
Смешни, трогателни, запомнящи се - такива са най-добрите видео реклами на 2015 г., според един от най-известните онлайн източници за новини от света на маркетинга - Adweek.
Тези клипове успяха да завоюват внимание в полза на рекламираните от тях продукти и да предизвикат симпатии в иначе настроената враждебно към голяма част от рекламите модерна публика. В тях задължително има доза творчество, в някои има забележителна иновативност. Други предлагат неочакван обрат в сюжета, което неотменно работи добре, както при всеки добър филм, така и при всяка видео реклама.
Продължаваме със следващ тур от рекламния парад. Следват още три от най-добрите рекламни клипове на годината. Ето ги.
4. "Любовта няма етикети" на The Ad Council, САЩ. В полза на правата на еднополовите двойки и останалите, които поради някакъв признак са считани за различни, американският рекламен съвет успя да илюстрира, че трябва всички разгневени консервативни хора да се успокоят, защото любовта просто няма граници. Тя не се случва според изисквания за пол, раса, възраст. В крайна сметка, тя се случва между хора. Агенцията автор на кампанията-експеримент е R/GA, Ню Йорк.
3. "Емили от Оз" на Comcast Xfinity. Агенция Goodby Silverstein & Partners (GSP) Ню Йорк създаде тази наситена със стойност и емоционален заряд реклама. Агенцията помоли 7-годишната Емили, която е сляпа, да опише какво вижда в ума си, докато "гледа", или по-точно слуша, "Магьосникът от Оз". След това GSP изгради визията на Емили, използвайки помощта на известни дизайнери и талантливи гримьори. Всичко това, с цел да се рекламира "говорещият гид" на Comcast за хора със зрителни увреждания.
2. "Brady Bunch" на Snickers. Това е една от най-забавните реклами на Snickers според мнозина в Щатите. Дело е на агенция BBDO, Ню Йорк, с участието на страшния Дани Трехо, в ролята на разстроената Марша Брейди, и под познатото мото "Не си ти, когато си гладен!".
Очаквайте и финала на поредицата!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Мрачната слава на лъскавия хотел "Сесил"
Любопитно |НАСА забранява на китайски граждани да работят по космическите ѝ програми
Бизнес |Aurubis договори 200 млн. евро заем от ЕИБ, увеличава произвоството си у нас с 50%
Компании | Advertorial |Британският производител на автомобили Aston Martin пуска луксозни бебешки колички
Компании |HOLIDAY PARK Красно село отвори врати
Общество | Advertorial |HOLIDAY PARK Красно село отвори врати
Общество | Advertorial |Простреляха приближения до Тръмп консервативен активист Чарли Кърк
Политика |Зеленски призова за създаване на въздушен щит над Европа
Свят |Показното убийство на Чарли Кърк: ФБР издирва стрелеца, след като задържаните по-рано бяха освободени
Свят |Учителски протести бележат началото на учебната година в Гърция
Общество |Времето: Студен атмосферен фронт носи облаци и дъжд
България |Кристин Лагард приветства управителя на БНБ Димитър Радев като наблюдател в Управителния съвет на ЕЦБ
Икономика |„Сикрет сървиз“ затяга мерките за охрана на Тръмп за бейзболен мач в Ню Йорк
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.