Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-добрите реклами на 2012 г. (2)
От трогателни истории до забавни клипове – Adweek класира най-добрите творби в света на рекламата от тази година.
Всички уважавани издания и сайтове с новини в света на маркетинга традиционно представят в края на годината класация по темата. Тази на Adweek се отличава като особено интелигентна. В нея са включени тв спотове, селектирани не само защото са били печеливши и гледани, но и заради идеята.
Тук следват още три от десетте най-добри реклами на 2012 г.
7. Chrysler - "It's Halftime in America". Агенция: Wieden + Kennedy, Портланд, Орегон. С участието на Клинт Истууд.
........................................................................
6. Red Bull - "Red Bull Stratos". Партньори: Riedel Communications. За мисията на Феликс Баумгартнер, който скочи от ръба на Космоса.
............................................................
5. Old Milwaukee - "Field Cut Off". Продуцентска компания Gifted Youth. Това е нискобюджетна реклама на бира, излъчена по време на финала на американската футболна лига Super Bowl само в град Норт Плейт, Небраска. В главната роля е комедиантът Уил Феръл. „Този спот бе по-величествен от останалите и извънредно глупав. Феръл преминава през поле по сини шорти на фона на объркваща музика. Някой му хвърля бира. Той я хваща и казва „Old...”, когато сцената внезапно е прекъсната и рекламата свършва.
Подмолна и същевременно оживена, тази реклама пише нов трактат в най-голямата нощ на рекламирането в САЩ. Струва само 1500 долара и се излъчва в град от 25 хиляди жители. Върепки това ефектът й надмина този на повечето национално излъчени, скъпи реклами във вечерта на Super Bowl, с множеството й споменавания и прегледи в Twitter и YouTube. "Забавно, иновативно и социално умно, този тип съдържание е насочено към бъдещето”, коментира Adweek. Ето го и него.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.