Най-добрите реклами на 2012 г. (2)

От трогателни истории до забавни клипове – Adweek класира най-добрите творби в света на рекламата от тази година.

Всички уважавани издания и сайтове с новини в света на маркетинга традиционно представят в края на годината класация по темата. Тази на Adweek се отличава като особено интелигентна. В нея са включени тв спотове, селектирани не само защото са били печеливши и гледани, но и заради идеята.

Тук следват още три от десетте най-добри реклами на 2012 г.

7. Chrysler - "It's Halftime in America". Агенция: Wieden + Kennedy, Портланд, Орегон. С участието на Клинт Истууд.

........................................................................

6. Red Bull - "Red Bull Stratos". Партньори: Riedel Communications. За мисията на Феликс Баумгартнер, който скочи от ръба на Космоса.

............................................................

5. Old Milwaukee - "Field Cut Off". Продуцентска компания Gifted Youth. Това е нискобюджетна реклама на бира, излъчена по време на финала на американската футболна лига Super Bowl само в град Норт Плейт, Небраска. В главната роля е комедиантът Уил Феръл. „Този спот бе по-величествен от останалите и извънредно глупав. Феръл преминава през поле по сини шорти на фона на объркваща музика. Някой му хвърля бира. Той я хваща и казва „Old...”, когато сцената внезапно е прекъсната и рекламата свършва.

Подмолна и същевременно оживена, тази реклама пише нов трактат в най-голямата нощ на рекламирането в САЩ. Струва само 1500 долара и се излъчва в град от 25 хиляди жители. Върепки това ефектът й надмина този на повечето национално излъчени, скъпи реклами във вечерта на Super Bowl, с множеството й споменавания и прегледи в Twitter и YouTube. "Забавно, иновативно и социално умно, този тип съдържание е насочено към бъдещето”, коментира Adweek. Ето го и него.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ