Най-добрите реклами на 2012 г. (3)

Видеото продължава да бъде най-ефективната форма на рекламиране в съвременния свят. Телевизията сега е цар. Тя никога не е била толкова развита и изключителна, смятат от Nielsen, чието име в САЩ е синоним на „ТВ рейтинг”.

Изкуството на сглобяването на кадрите така, че да се получи филм със силна идея, тържествува в дигиталната епоха. Въпреки че мнозина очакваха телевизията да изгуби от силата си на най-масова медия заради преориентирането на хората към интернет, това не се случи. Тя се вписва в мрежата чрез своите продукции.

Видеото окупира вниманието на потребителите. Просто носителят, където се гледа масовият продукт, вече не е традиционната цветна кутия с кабелен приемник у дома, а лаптоп, таблет, смартфон. В тази обстановка тв рекламата намира две полета за изява. Излъчва се на малкия екран, както е платено, но се завърта и в интернет, където получава допълнително внимание.

Това доказват и най-добрите реклами на 2012 г. според портала Adweek. Продължаваме да ви ги показваме. Вижте в този пореден епизод, още три от тях.

4. DirecTV - "Charlie Sheen". Агенция: Grey, Ню Йорк, САЩ. С участието на Чарли Шийн.

...........................................................................................

3. Widerøe Airlines – „Фокусът на дядо”. Агенция: McCann, Осло, Норвегия.

.................................................................

2. Рекламният герой, в който Америка се влюби. Nike – "Jogger". Агенция: Wieden + Kennedy, Портланд, Орегон.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ