Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-добрите реклами на 2012 г. (3)
Видеото продължава да бъде най-ефективната форма на рекламиране в съвременния свят. Телевизията сега е цар. Тя никога не е била толкова развита и изключителна, смятат от Nielsen, чието име в САЩ е синоним на „ТВ рейтинг”.
Изкуството на сглобяването на кадрите така, че да се получи филм със силна идея, тържествува в дигиталната епоха. Въпреки че мнозина очакваха телевизията да изгуби от силата си на най-масова медия заради преориентирането на хората към интернет, това не се случи. Тя се вписва в мрежата чрез своите продукции.
Видеото окупира вниманието на потребителите. Просто носителят, където се гледа масовият продукт, вече не е традиционната цветна кутия с кабелен приемник у дома, а лаптоп, таблет, смартфон. В тази обстановка тв рекламата намира две полета за изява. Излъчва се на малкия екран, както е платено, но се завърта и в интернет, където получава допълнително внимание.
Това доказват и най-добрите реклами на 2012 г. според портала Adweek. Продължаваме да ви ги показваме. Вижте в този пореден епизод, още три от тях.
4. DirecTV - "Charlie Sheen". Агенция: Grey, Ню Йорк, САЩ. С участието на Чарли Шийн.
...........................................................................................
3. Widerøe Airlines – „Фокусът на дядо”. Агенция: McCann, Осло, Норвегия.
.................................................................
2. Рекламният герой, в който Америка се влюби. Nike – "Jogger". Агенция: Wieden + Kennedy, Портланд, Орегон.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.