Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-добрите реклами на автомобили в САЩ
Компанията Nielsen, специализирана в изучаването на потребителския пазар, определи видеоклипа "This or That" с участието на кросоувъра Kia Soul и хамстери рапъри за най-ефективната реклама на автомобили.
Това е второ поредно признание за реклама на същата марка със същите участници. Миналата година титлата „Най-ефективна автомобилна реклама” получи клипът "New Way to Roll", чиито главни герои също бяха Kia Soul и хамстерите.
Сегашното филмче победител, в което хамстерите изпълняват песента на Black Sheep "The Choice Is Yours", тръгна по американските канали през май 2010 година. В него симпатичните животинки предлагат на зрителя да избере между кросоувъра Kia Soul и „автомобили” за хамстери във вид на пералня, тостер и т.н.
Експертите от Nielsn обясняват избора си с факта, че рекламата наистина е успяла да привлече вниманието на клиентите и да повиши продажбите на автомобила на американския пазар с 15%.
В категорията „Най-добра реклама на еко автомобил” Nielsen присъди наградата на Ford Fiesta, а рекламната кампания на Mercedes-Benz SLS - "Triumphant" бе отличена в категорията "Най-добра реклама на луксозен автомобил."
Видеото на Кia Soul ще видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.