Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-купуваните марки в света
Кои са най-купуваните марки на планетата?
На този въпрос отговаря ежегодното изследване на американската компания Kantar Worldpanel - Brand Footprint. То посочва най-избираните и бързо-растящи брандове потребителски стоки из целия свят. Проучването се основава на анализ на представянето на 11 000 марки в 35 страни. Всички те са оценявани според поредица от критерии, от които водещият е колко домакинства по света купуват марката и колко често.
Kantar Worldpanel предоставя данни и за най-купуваните марки във всяка отделна страна. Някои от тях звучат съвсем непознато на европейския читател, а са най-известните и предпочитани в страните си.
Ето и списъка с глобалните водещи играчи.
10. Tide, собственост на P&G. Марката прах за пране е известна по света още като Alo, Vizir или Ace.
9. Dove, собственост на Unilever. С три позиции нагоре спрямо миналогодишния списък.
8. Knorr, също част от портфолиото на Unilever. Сладките изделия под тази марка са много известни по света, но брандът все пак пада надолу с едно място спрямо класацията от 2014 г.
7. Lay's, собственост на PepsiCo. Кампанията на чипса "Do us a flavor", в която потребители бяха помолени да му измислят нови вкусове, го направи още по-известен във Великобритания и САЩ.
6. Pepsi, собственост на PepsiCo. Брандът за втора година остава шестият най-популярен в света, според изследователската компания.
5. Nescafé, собственост на Nestlé. Разтворимото кафе остава сред най-купуваните продукти на магазините за храни и напитки из целия свят. Миналата година марката е била на четвъртото място.
4. Lifebuoy, на Unilever. Тази марка сапуни си поставя за цел да промени хигиенните навици на над 1 млрд. потребители в Азия, Африка и Латинска Америка. Образователните й кампании за миене на ръцете за деца и възрастни са помогнали сапунът да достигне до 95% от населението на Индонезия и да стане вторият най-избиран бранд в цяла Азия.
3. Maggi, на Nestlé. Кой не е чувал за разтворимите супи, сосове и макаронени изделия на Maggi? През 2014 г., според авторите на класацията, това бе най-избираната марка в света.
2. Colgate, на Colgate-Palmolive. Тази паста за зъби се купува от половината от домакинствата на света. Комбинацията от нови хигиенни и козметични качества в продуктите й я стимулира да достигне до 3% повече хора през последната година.
1. Coca-Cola, на the Coca-Cola Company. За трета поредна година това е най-купуваната марка на планетата, според изследването. Тя продължава да доминира, въпреки че се бори да задържи размера на продажбите си в развитите икономики, където хората купуват кола и останалите й газирани напитки все по-малко.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.