Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-полезните начини да използвате видео в маркетинга
Почти всеки маркетолог е чувал съвета: "Използвайте видео в мрежата сега! Това работи!". Но кои точно са най-работещите начини?
Американското списание Inc. посвещава материал по темата. В Щатите, където се родиха глобалните социални мрежи и много иновации в технологиите, само 24% от марките използват онлайн видео, за да се свързват с потребителите. В същото време вероятността хората да купят един продукт, след като са гледали видеоклип за него, нараства с 64%. Видеото е един от най-работещите инструменти в света както за B2B, така и за B2C маркетинг в мрежата.
Ето и 5 идеи за видео маркетинг, които може да ви вдъхновят.
- Покажете във видео корпоративната си култура отвътре. Разходете интернет потребителите из заводите ви, офисите, или просто представете служителите си. Направете го в кратък филм. Отразете работата в крачка. Дайте на клиентите достъп до тази обикновено конфиденциална информация. Така ще създадете самоличност на марката и ще станете много по-симпатични с откритото си поведение, отколкото чрез много други маркетингови методи.
- Направете тийзър на най-новия си продукт. Покажете във видео какво ще включва продуктът, за какво служи. След това публикувайте видеото в профилите си в социалните медии. Мрежи като Instagram, Snapchat и Vine са чудесни платформи за това. Дори няма нужда да използвате скъпа камера или фотоапарат, може да направите записа просто чрез смартфона и да му сложите филтър.
- Най-сетне хвърлете светлина върху някой много сложен процес. Обяснете го. Ако предлагате софтуерна услуга, например, използвайте видео, за да опишете процеса по достъпен начин на клиентите. Може да използвате бяла дъска - за максимална ефективност и разбираемост на написаното.
- Запишете как най-добрите ви клиенти се радват на наградите ви. Положителните отзиви са най-въздействащото рекламно съдържание - ако ги имате, включете ги в арсенала си за реклама. Разказите на доволни клиенти, записвани във видео, са една от най-убедителните реклами, особено ако звучат по естествен начин. Няма нужда от специални ефекти - най-добрите клиенти са най-естествени в поведението си, най-автентичните.
- Отговорете на въпроси, зададени в социалните медии. Ако до бизнеса ви е бил изпратен няколко пъти един и същи въпрос през годините, отговорете в детайли с видео и го споделете. Запишете представител на фирмата, който дава отговора. Цитирайте имената на хората, задали въпросите.
- Осведомете клиентите за последните новини от индустрията и какво означават те за тях.
Не позволявайте на притесненията, малкия бюджет или страхове, които блокират творческия ви потенциал, да ви попречат да използвате видеото - този наистина работещ маркетингов инструмент.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.