Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-после бира и за жени
Свеж и тонизиращ без дълбоката горчива жилка – такъв е вкусът на новата бира „Ариана Радлер”, която лидерът на пазара за пиво у нас Загорка Хайнекен пуска от тази седмица на пазара. Новият продукт е уникален микс от 100% лимонов сок и висококачествена светла „Ариана”, която е най-продавата бира у нас от 2009 г. насам.
За създаването на новата бирена алтернатива, която скоро ще се превърне в летен хит обаче от традиционната формула е премахнат доминиращият горчив вкус. Това със сигурност ще допадне на дамите, тъй като дългогодишни наши наблюдения установиха, че пивото не е сред предпочитаните напитки от жените тъкмо поради горчивината си, коментира Румен Колев, маркетинг мениджър на „Загорка” АД.
Но основният таргет, вдъхновил появата на Ариана Радлер е младото поколение, хората над 20-годишна възраст в България, които търсят нови вкусове, свежест и ценят натуралните съставки, подчерта изпълнителният директор на „Загорка” АД Руут ван дер Ейнден.
„Ариана Радлер” се очертава да се превърне в перфектната лятна напитка, тъй като бързо утолява жаждата, а естественият вкус оставя трайно усещане за свежест и лекота. Новата бира може да бъде намерена на пазара в три вида опаковки – стъклена бутилка от 0,5 л., кен от 0,5 л. и РЕТ бутилка от 1 л.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.