Най-после бира и за жени

Най-после бира и за жени

Свеж и тонизиращ без дълбоката горчива жилка – такъв е вкусът на новата бира „Ариана Радлер”, която лидерът на пазара за пиво у нас Загорка Хайнекен пуска от тази седмица на пазара. Новият продукт е уникален микс от 100% лимонов сок и висококачествена светла „Ариана”, която е най-продавата бира у нас от 2009 г. насам.

За създаването на новата бирена алтернатива, която скоро ще се превърне в летен хит обаче от традиционната формула е премахнат доминиращият горчив вкус. Това със сигурност ще допадне на дамите, тъй като дългогодишни наши наблюдения установиха, че пивото не е сред предпочитаните напитки от жените тъкмо поради горчивината си, коментира Румен Колев, маркетинг мениджър на „Загорка” АД.

Но основният таргет, вдъхновил появата на Ариана Радлер е младото поколение, хората над 20-годишна възраст в България, които търсят нови вкусове, свежест и ценят натуралните съставки, подчерта изпълнителният директор на „Загорка” АД Руут ван дер Ейнден.

„Ариана Радлер” се очертава да се превърне в перфектната лятна напитка, тъй като бързо утолява жаждата, а естественият вкус оставя трайно усещане за свежест и лекота. Новата бира може да бъде намерена на пазара в три вида опаковки – стъклена бутилка от 0,5 л., кен от 0,5 л. и РЕТ бутилка от 1 л.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес