Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-предпочитаните луксозни марки в Китай
Богатите във всяка държава имат обособени предпочитания. Така е и във втората най-голяма икономика в света – Китай.
Средностатистическият китайски милионер харчи 2,5 млн. юана годишно или 379 700 долара. Това сочи актуално изследване на Hurun Report, цитирано от AdvertisingAge. Проучването проследява навиците за потребление и начина на живот на най-богатите китайци за всяка от последните 7 години.
Между април и ноември 2010 г. от Hurun са интервюирали 410 милионера, всеки от които притежава състояние от над 10 млн. юана или 1,52 млн. долара. Анкетирани са и още 45 души, които имат инвестиционни фондове, дялове в компании, недвижими имоти и колекции от скъпи произведения на изкуството на стойност от най-малко 100 млн. юана или 15,18 млн. долара.
Данните сочат, че хората, които харчат между 1 и 3 млн. юана годишно или над 151 хил. долара съставят най-голям дял от богатото население. Те са 50% от милионерите и са 11% повече, отколкото година по-рано.
Богатите китайци, които харчат по-малко от милион, са 37% през 2010 г., което е 8% по-малко. Броят на тези, които харчат над 3 млн. юана е намалял с 13 на сто.
Средната възраст на китайските милионери с над 10 млн. юана е 39 г., а на тези с над 100 млн. е над 43. Сред най-богатите хора, които харчат пари в Китай, жените са 30%.
Топ 10 на най-предпочитаните луксозни марки в Китай през 2010 г. е съставен от същите марки, както година по-рано, с изключение на две „новдошли“, към които предпочитанията нарастват – Bentley и Prada.
Louis Vuitton за поредна година заема челното място като най-предпочитана луксозна марка в азиатската държава. Hermes се изкачва от четвъртата позиция през 2009 г. до втората през 2010-та. На трето място е Chanel, следвана от Cartier (4.) и Gucci (5.).
Cartier е марка номер 1 на бижутата в Китай за 7. поредна година. Тя продължава да измества конкуренцията. Същевременно Patek Philippe остава водещата марка луксозни часовници в страната. Giorgio Armani е топ модната марка за 7. поредна година. След нея се нареждат Burberry, Hugo Boss и Versace (4.).
Rolls-Royce Phantom е най-търсената луксозна кола в Китай. Освен това висок интерес сред богатите в държавата е регистриран по отношение на Bentley Continental Flying Spur, Audi A8, Audi Q7 и Land Rover Range Rover.
Най-популярният автомобил сред китайските милионери вече е Mercedes-Benz E-class, който измести Audi A6.
Louis XIII остава най-предпочитаната марка луксозно вино за ценители в страната. Dom Perignon измества Moet & Chandon от позицията на най-доброто първокласно шампанско според заможния китайски потребител, а Davidoff е най-търсената марка цигари сред милионерите в Китай.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.