Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-свежите и забавни концепции за магазини (Част I)
успешният маркетинг е двигател на търговията. Рецептите са много, креативните идеи - още повече. Но това, което безспорно може днес да ни накара да забавим крачка пред даден магазин и да влезем в него е екстраординерна сграда, фасада или пък аранжировка на витрина. По света има доста необичайни и впечатляващи примери в това отношение. За тях ще ви разкажем в поредица от две части.
Поводът е навършването на половин век от появата на хипермаркета, за която припомнят руските рекламни наблюдатели от Adme.ru. Те посочват, че днес е трудно да си представим голям и развит град без супермаркети, както и без молове или някакъв вид големи търговски центрове. Ето защо, изправени пред силна конкуренция и разполагащи със скромни бюджети, собствениците на малките магазини използват въображението си и работят с всички сили за привличането на клиенти.
Така се раждат най-разчупените концепции за магазини от света. Ето и 9 от тях, които не се притесняват да демонстрират самочувствие дори и разположени в съседство с големи търговски центрове.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.