Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-силните марки в Instagram
Обичайните заподозрени, с най-силно представяне в социалните медии, съжителстват с малко познати имена в списък на най-успешните марки в Instagram.
Набиращо нестихваща популярност сред най-младата аудитория от миналата година насам, приложението за обработка и споделяне на снимки чрез смартфони Instagram вече е считано за ефективна платформа за популяризиране на бизнеса. Маркетингът в САЩ му обръща все повече внимание. Активните потребители на платформата достигнаха 100 милиона души в края на февруари.
С успеха на Instagram се появиха и съпътстващи видове бизнес, свързани с него. Например американската изследователска фирма Nitrogram. Основана преди 9 месеца, тя предлага специализиран анализ, в който посочва кои марки се реализират най-успешно в приложението. Класирането й е съставено на базата на два основни показателя: брой последователи и брой на споменаванията на марката чрез хаштагове като #nike например. Сред двата вторият е с по-голяма тежест. Така например Adidas се класира четвърта с по-малко от 750 000 последователи, но с близо 3 милиона публикации, в които е спомената като хаштаг.
Ето и топ 25 на най-успешните марки в Instagram, според компанията.
1. Nike (1,677,064 последователи)
2. Starbucks (1,313,459 последователи)
3. Forever 21 (1,377,048)
4. Adidas (739,792)
5. Victoria's Secret. (2,105,199)
6. Topshop. (1,081,389)
7. Vans. (474,223)
8. Red Bull. (774,398)
9. Michael Kors. (908,694)
10. Converse. (377,799)
11. GoPro. (786,016)
12. H&M. (826,082)
13. MTV. (1,345,352)
14. Burberry. (857,202)
15. Audi. 456,979
16. Louis Vuitton. (485,711)
17. Hollister. (338,544)
18. BMW. (339,942)
19. Gucci. (663,979)
20. Louboutin. (1,377,534)
21. Zara. (329,621)
22. Sephora. (488,637)
23. Marc Jacobs. (733,539)
24. Asos. (802,441)
25. Playboy. (522,505)
Отличникът, Nike, се класира на първо място, заради стратегията му да публикува цветни фотографии на атлети с висока резолюция, съпътствани от вдъхновяващи лозунги. Така например марката публикува снимка на спортните обувки на тенис звездата Роджър Федерер по време на шампионата по тенис Уимбълдън. Кадърът бе представен с думите „Не стигаш дотук, като играеш на сигурно. #Federer“.
Сравнително изненадващо за мнозина е присъствието в класацията на марки като GoPro - производител на преносими видео камери, посочен на 11 място. Позицията му е далеч по-висока от тази на медийния гигант Disney, чиято марка е разпознаваема по цял свят. Причината: вторият фактор за преценка на тежестта на бранда в Instagram – броят на споменаването в хаштаг от потребителите.
Класацията е представена от списание Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.