Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-трогателните реклами
Рекламата е не само агресивен, комерсиален инструмент за привличане и увеличаване на печалбите. И не винаги мами, като се заиграва с човешките инстинкти и емоции. Много големи световни марки, а също и обществени организации могат да си позволят и дори смятат за свой дълг да правят красиви, трогателни реклами, които оставят траен отпечатък в сърцето. В няколко поредни дни ще ви представим специална селекция от едни от най-трогателните рекламни клипове, излъчвани някога.
Започваме с популярен в мрежата рекламен филм, чиито главен герой е швейцарецът Фабиан. Той е инвалид и вече е свикнал, когато пътува в автобуса до него седалката да остава празна. Както всеки човек обаче Фабиан има нужда от прегръдка. Затова, облечен в костюма на гигантски, симпатичен кафяв мечок, излиза на улицата за прегръдка с минувачите. А посланието на спота е: Трябва ли хората като него да се маскират, за да бъдат по-близо до всички останали?
Тази реклама със силно социално послание е дело на германската агенция Jung von Matt/Limmat, Хамбург по инициатива на швейцарската организация за защита на хората с увреждания Pro Infirmis. Призивът е "Приближете се!".
Можете да я видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.