Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-тъпата реклама на годината
Специализираният сайт AdWeek.com рядко щади бездарните рекламни идеи на фирмите в коментарите си, но този път направо обяви „най-тъпата“ реклама в личната си класация. Става въпрос за биборд на сайта за запознанства AshleyMadison.com, разположен близо до летището в Лос Анджелис.
На билборда се кипри лицето на новия севернокорейски лидер Ким Чен Ун, а до него духовито е написано: „Вече ви гарантираме извънбрачни връзки. Дори и да изглеждате като него!“ Не е много изискано наистина, защото рекламата успява едновременно да обиди цяла държава и да призове неясен брой американци към изневяра.
Дизайнът се базира на наскоро разпространилата се новина, че Ким Чен Ун се е оженил. Това изненада мнозина и явно авторите на рекламата искат да кажат, че без значение какви проблеми има един мъж (като трагично откъсната от останалия свят държава на раменете си например), винаги има светлина в дъното на тунела – например че не е толкова смешен наглед като баща си.
„Може да сте най-могъщият мъж в Америка, Франция, Италия или Северна Корея, но това няма значение – обречен сте да изневерите. С 15 млн члена от 25 страни дори Ким Чен Ун може да намери извънбрачна връзка в AshleyMadison.com“, каза в официално изявление генералният директор на сайта Ноел Бидерман.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.