Най-успешните публикации на марки във Facebook

Най-успешните публикации на марки във Facebook

Топ 10 на публикациите от марки, предизвикали най-масов отзив сред потребителите на Facebook, е свързан най-вече със спорта.

Силните мигове на големите спортни надпревари по света, отразени в снимки, провокират най-висока степен на интеракция сред хората в сайта, сочи класация на изследователската фирма от САЩ Shareable, цитирана от Adweek. И макар че алгоритъмът на социалната мрежа се промени и виждаме неща, избрани от нея, в началната ни страница, марките все още печелят най-висока видимост чрез отразяването на спортни събития.

Ето и най-провокиралите обратна връзка Facebook публикация на 2014 г. По данни на Sherable те са били повод за най-голям общ брой „харесвания“, споделяния и коментари. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Шефът на Razеr: Подгответе се изкуственият интелект да промени всичко в гейминг индустрията
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп