Най-успешните публикации на марки във Facebook

Най-успешните публикации на марки във Facebook

Топ 10 на публикациите от марки, предизвикали най-масов отзив сред потребителите на Facebook, е свързан най-вече със спорта.

Силните мигове на големите спортни надпревари по света, отразени в снимки, провокират най-висока степен на интеракция сред хората в сайта, сочи класация на изследователската фирма от САЩ Shareable, цитирана от Adweek. И макар че алгоритъмът на социалната мрежа се промени и виждаме неща, избрани от нея, в началната ни страница, марките все още печелят най-висока видимост чрез отразяването на спортни събития.

Ето и най-провокиралите обратна връзка Facebook публикация на 2014 г. По данни на Sherable те са били повод за най-голям общ брой „харесвания“, споделяния и коментари. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стана ясно за кого са „изчезналите“ 780 гласа от изборите през октомври 2024 г.
Манчестър Юнайтед планира да построи най-великия стадион в света
Прост навик, който разделя най-успешните хора от всички останали
САЩ ще представят на Русия предложение за 30-дневно спиране на огъня в Украйна
САЩ ще правят заводи за преработка на полезни изкопеми във военните бази на Пентагона
Mercedes ще разработва интелигентни автомобили с китайската Hesai
Босненската прокуратура издаде заповед за арест за президента и премиера на босненската Република Сръбска
Росен Желязков: Започна спецакция в пунктовете за продажба на горива