Нова, велика реклама на Coca-Cola

Coca-Cola отново вдъхна оптимизъм на света и накара хората да се усмихнат чрез една от своите рекламни кампании. Супер брандът представи в Аржентина очарователна реклама с песен на детски хор, който изпълнява парчето “Whatever” на Oasis.

Посланието е, че има причини да вярваме, че светът ще стане по-добър. Защото: „За сметка на всеки танк, който е произведен в света, са направени 131 хил. плюшени играчки. За сметка на всеки срив в борсовата търговия, се създават поне 10 версии на песента “What a Wonderful World”. На всеки корумпиран се падат 8000, които даряват кръв. За сметка на всяка стена, която съществува, има 200 хил. килимчета на прага на домовете с надпис „Добре дошли!”. Докато един учен разработва ново оръжие, милиони майки правят шоколадова торта…”

Причините са поне 125, защото се навършват 125 години от глобалното присъствие на марката. В умен рекламен ход в Мексико и Аржентина компанията издаде детска книжка, която изброява причините да вярваме в доброто, в света, в хората около себе си, съобщиха авторите от upvery.com.

По рекламния проект работят три агенции в различни точки на света: агенция Santo Buenos Aires в Аржентина, SCPF Red Agency в Мексоко, на която е поверен криейтивът, и Group W, която отговаря за дигиталната реклама.

Оригиналната телевизионна реклама с детския хор, която се завъртя в Аржентина с надписи на испански език, можете да видите тук. Преведена, с надписи на английски език, можете да я видите като стартирате видеоклипа след този текст.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ