Нова пакост в рекламата – гладна мечка по улиците в Ню Йорк

Американската марка кисело мляко Chobani организира нова пакост по улиците на Ню Йорк, с която успя да стресне минувачи. Или по-скоро да ги впечатли. Тя пусна на тротоара в оживено място в центъра на града огромна кафява кукла, която удивително прилича на истинска ядосана дива мечка от гората. Идеята бе, че мечката е гладна и иска нещо „направено с естествени съставки” и хранително – купичка кисело мляко.

Акцията бе заснета във видео, което се разпространява в YouTube с цел да стане „вирусна” реклама. Тя е поредна американска проява на т.нар. prankvertising – пакости, които се правят пред случайни хора с цел те да бъдат стреснати. Явно американската аудитория обича да гледа подобни клипчета. А може би и целият свят. Последен хит от този сорт бе куклата бебе на ужасите в Ню Йорк, която рекламираше филм на Fox.

Някои от тези кампании предизвикват внимание и с това стават успешни. В други обаче откровено си личи, че уж случайните минувачи и свидетели са актьори. В случая с Chobani и мечката реакцията на хората при появата на „дивия звяр” е доста странна или поне по-спокойна, отколкото би била нашата. Повечето от тях поглеждат уплашено и си продължават по пътя, или пък вадят смартфоните и започват да снимат.

Това е рекламата, която ви представяме днес. Chobani е бранд кисело мляко, създаден в САЩ през 2005 г. от турския емигрант Хамди Улукая. Продуктът се представя на американския пазар като „гръцки йогурт, направен по правилния начин”. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ