Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нова пакост в рекламата – гладна мечка по улиците в Ню Йорк
Американската марка кисело мляко Chobani организира нова пакост по улиците на Ню Йорк, с която успя да стресне минувачи. Или по-скоро да ги впечатли. Тя пусна на тротоара в оживено място в центъра на града огромна кафява кукла, която удивително прилича на истинска ядосана дива мечка от гората. Идеята бе, че мечката е гладна и иска нещо „направено с естествени съставки” и хранително – купичка кисело мляко.
Акцията бе заснета във видео, което се разпространява в YouTube с цел да стане „вирусна” реклама. Тя е поредна американска проява на т.нар. prankvertising – пакости, които се правят пред случайни хора с цел те да бъдат стреснати. Явно американската аудитория обича да гледа подобни клипчета. А може би и целият свят. Последен хит от този сорт бе куклата бебе на ужасите в Ню Йорк, която рекламираше филм на Fox.
Някои от тези кампании предизвикват внимание и с това стават успешни. В други обаче откровено си личи, че уж случайните минувачи и свидетели са актьори. В случая с Chobani и мечката реакцията на хората при появата на „дивия звяр” е доста странна или поне по-спокойна, отколкото би била нашата. Повечето от тях поглеждат уплашено и си продължават по пътя, или пък вадят смартфоните и започват да снимат.
Това е рекламата, която ви представяме днес. Chobani е бранд кисело мляко, създаден в САЩ през 2005 г. от турския емигрант Хамди Улукая. Продуктът се представя на американския пазар като „гръцки йогурт, направен по правилния начин”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Мартин Димитров: До края на годината дефицитът ще бъде 5,1%
Икономика |"Възраждане" се обяви против увеличаването на тавана за работници от трети страни в предприятията
Политика |Българин е сред задържаните на хуманитарната флотилия за Газа
Общество |Goldman Sachs вижда потенциал за още по-голямо поскъпване на златото. Какви са причините?
Финанси |ЕК: Повечето кибератаки започват с фишинг
ЕС |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.