Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новата рекламна идея на Coca-Cola
Простичка, но идейна рекламна илюстрация на Coca-Cola успя да събере масово одобрение на потребителите в сайтовете и Facebook групите за маркетинг и реклама.
Логото на компанията е извито като усмивка, напълно в духа на философията на марката „Отвори път на щастието”.
Идеята е на рекламна агенция McCann Erickson, Германия. Илюстрацията ще бъде използвана като печатна реклама. Оценката й в онлайн каталога с най-новото от света на маркетинга и рекламата AdsOfTheWorld е 8.6 от 10.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.