Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новата социална мрежа от полза за маркетинга
Нова социална мрежа набира сила и става все по-популярна сред потребителите – Pinterest. В хода на този процес към нея се обръща и маркетингът, който първи гони най-новите тенденции в дигиталния свят. Защото където са потребителите, там е и той.
Pinterest е виртуална дъска, в която се поставят („забождат“) снимки по теми. Представлява нещо подобно на онлайн албум, в който се залепват изрезки. Потребителите могат да публикуват изображения на обекти, от които се интересуват, и да ги харесват.
Бизнесът може да мисли за Pinterest като за социална платформа, която позволява на хората да промотират продукти и услуги безплатно, коментират авторите в Marketing.About.com. Показаните неща се поставят в категории, най-популярните от които са „Направи си сам“, „Занаяти“, „Сватбено планиране“, „Готвене/рецепти“, „Мода“, „Домашен интериор“ и „Бижута“.
В последните месеци компаниите започнаха да изследват ползите от сайта. Това е напълно нормално с оглед на факта, че той отчете, че има над 10 милиона уникални посетители. В последните 6 месеца Pinterest е нараснал с 4000%.
Има маркетинг потенциал в него, но той е изключително свързан с това какъв подход ще приложиш. Също както при всеки контакт в социална мрежа, ако се присъединяваш само за да се промотираш, а не да бъдеш полезен за потребителите, ще се провалиш нещата, както и във всички други сайтове за споделяне.
Малкият бизнес започна да вижда стойност в Pinterest. Вземете за пример графичните художници, фотографите, интериорните дизайнери и модните дизайнери – всички те могат да го използват, за да създават табла, в които могат да показват работата си. Имат свобода да изобразяват това, което показва креативността им, неповторимият им стил и собствената им личност, създавайки фантастични портфолиа, които могат да бъдат видяни и споделяни от други потребители в Pinterest. Това позволява на хората от целия свят да виждат работата им и да се свързват с тях.
Освен това Pinterest може да се използва като инструмент в маркетинг изследвания. От него може да се разбере какви цветове предпочитат хората за определени продукти например. И кои продукти поставят и поставят на снимки отново. Въпреки че няма точна статистическа матрица в сайта, маркетинг специалистите и всеки ръководител на малък бизнес може да следи в него интересите на момента. Това може да бъде от помощ за определянето на интересите, продаваемостта и популярността.
Имайки предвид всичко това, какво могат да сторят марките, за да участват в този нов интернет феномен? Тайната на Pinterest е да поставяте в него съдържание, което може да се споделя бързо и често. Това ще ви помогне да придвижите потребителя от ролята на човек, който сърфира в интернет, до купувач, смятат в Marketing.About.
Актуален доклад на Hubspot в САЩ сочи, че Pinterest тази година е задвижил повече трафик към някои уеб-сайтове от Facebook.
- Продавачът на луксозни очила Warbly Parker отчита, че 11% от трафика му от социалните мрежи идва от Pinterest.
- Блогърът Кейт Браян е повишила абонатите си до 14 хиляди за 5 месеца от Pinterest.
Има стойност в сайта. На маркетинга в него се препоръчват следните практики:
● Определете свои виртуални дъски за поставяне. Организирайте ги в категории според продуктите и услугите, които предлагате.
● Бъдете креативни. Направете брейнсторминг. Мислете извън рамките, за да прецените какви теми да поставите така, че те да отговарят на характера на вашата марка. Създайте табла, които обвързват потребителите. Те не винаги трябва да промотират даден продукт. Същевременно е важно да научат хората повече за марката ви.
● Открийте и опознайте своята аудитория. Направете свое проучване, като следвате този адрес: https://pinterest.source.com/yoururl.com. Той ще ви покаже дали хората вече поставят някакви обекти от вашия сайт. Така ще ги проследите и ще разберете от какво от вашите предложения са заинтересовани.
● Правете контакт, взаимодействайте, общувайте. Така ще ги ангажирате.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.