Новите маркетингови оръжия

Новите маркетингови оръжия

Новите маркетингови оръжия

Как ще изглежда маркетингът след 2-3 години? 

На този въпрос предлагат отговор и част от лекторите на предстоящия през април фестивал за маркетинг и иновации в София Webit. Участници в него ще бъдат едни от най-изявените маркетингови и рекламни експерти в Европа. Запитани как според тях ще изглежда маркетингът след няколко години, те посочват водещи "нови оръжия", чрез които той ще въздейства върху публиката. За най-важните моменти в отговорите им съобщава JobTiger. Ето какви са те:

Виртуалната реалност. Социалните медии ще се превърнат в платформа за виртуални преживявания с бранда - това смятат експертите. Все повече хора посредством тях и виртуалната реалност ще могат да преживяват даден продукт или услуга, преди да са ги купили или да са платили за тях. 

Поколението Z. Новото поколение Z на родените след 2000 г. ще промени начина, по-който се таргетират групите. Все повече посланията и комуникацията ще бъдат насочвани не по демографски данни, а по ценностна система и разбирания за света. За това значителна роля ще играят големите обеми от данни (big data). 

Big data. Големите обеми от данни (big data) ще помогнат не само да се създаде много по-близка и пълноценна връзка с клиента, но и да се разбере неговото реално преживяване с бранда и да се направи то по-силно и вълнуващо. Успешните брандове ще използват данните и анализите им, за да правят всеки досег до продукта или услугата им все по-запомнящ се.

Алгоритми. Все повече алгоритми и аналитикс инструменти ще стават част от работата на маркетинг специалистите. Сливането на длъжностите "Маркетинг директор" и "Директор технологии" (в зависимост от бранша) ще става все по реално.

Обобщение: данните ще помагат на марките да създават стойност и лично преживяване на потребителя с тях. До няколко години все по-малко ще таргетираме потребители, а ще създаваме ценни връзки и стойност за потребителите. Звучи ли познато? Говорим за приятелства.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ