Ново приложение за видео от Instagram

Ново приложение за видео от Instagram

Популярната социална мрежа за обработване и споделяне на снимки Instagram на Facebook представи ново приложение – Hyperlapse. Към момента то може да се използва в операционната система на мобилните устройства на Apple - iOS. Чрез него се правят кратки таймлапс видеоклипове. 

Ден след представянето му на пазара, рекламодатели вече се заинтригуваха от него, посочва Adweek.

Идеята на приложението е да превърне не добре заснетите видеоклипове в интересни кратки записи със забързано темпо. Логично, това би удовлетворило марките, които вече използват Instagram и Facebook, за да създават забавни, кратки клипчета, с които да се показват.

Всеки клип в Hyperlapse трае 15 секунди. Американски рекламни агенции вече се забавляват с апликацията. Razorfish например е представила клип на бързо движещ се трафик на „Таймс Скуеър“, израбоптен с нея. Crispin Porter+Bogusky пък излъчи видео от офиса й в Лос Анджелис с кадри на бърза скорост. Една медийна марка също се изяви чрез технологията. Американското списание Cosmopolitan публикува онлайн видео на новия му офис.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
Истинската роля на имейла
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.