Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ново приложение за видео от Instagram
Популярната социална мрежа за обработване и споделяне на снимки Instagram на Facebook представи ново приложение – Hyperlapse. Към момента то може да се използва в операционната система на мобилните устройства на Apple - iOS. Чрез него се правят кратки таймлапс видеоклипове.
Ден след представянето му на пазара, рекламодатели вече се заинтригуваха от него, посочва Adweek.
Идеята на приложението е да превърне не добре заснетите видеоклипове в интересни кратки записи със забързано темпо. Логично, това би удовлетворило марките, които вече използват Instagram и Facebook, за да създават забавни, кратки клипчета, с които да се показват.
Всеки клип в Hyperlapse трае 15 секунди. Американски рекламни агенции вече се забавляват с апликацията. Razorfish например е представила клип на бързо движещ се трафик на „Таймс Скуеър“, израбоптен с нея. Crispin Porter+Bogusky пък излъчи видео от офиса й в Лос Анджелис с кадри на бърза скорост. Една медийна марка също се изяви чрез технологията. Американското списание Cosmopolitan публикува онлайн видео на новия му офис.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.