Ново приложение за видео от Instagram

Ново приложение за видео от Instagram

Популярната социална мрежа за обработване и споделяне на снимки Instagram на Facebook представи ново приложение – Hyperlapse. Към момента то може да се използва в операционната система на мобилните устройства на Apple - iOS. Чрез него се правят кратки таймлапс видеоклипове. 

Ден след представянето му на пазара, рекламодатели вече се заинтригуваха от него, посочва Adweek.

Идеята на приложението е да превърне не добре заснетите видеоклипове в интересни кратки записи със забързано темпо. Логично, това би удовлетворило марките, които вече използват Instagram и Facebook, за да създават забавни, кратки клипчета, с които да се показват.

Всеки клип в Hyperlapse трае 15 секунди. Американски рекламни агенции вече се забавляват с апликацията. Razorfish например е представила клип на бързо движещ се трафик на „Таймс Скуеър“, израбоптен с нея. Crispin Porter+Bogusky пък излъчи видео от офиса й в Лос Анджелис с кадри на бърза скорост. Една медийна марка също се изяви чрез технологията. Американското списание Cosmopolitan публикува онлайн видео на новия му офис.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ