Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новото "Just Do It"
В чест на 25-ия си юбилей Nike засне динамично видео, в което призовава зрителите да преминат пределите на своите възможности и да достигнат цели, които досега са изглеждали невъзможни.
В течение на четвърт век една от най-мотивиращите кампании в историята на рекламата - „Just Do It”, базира идеите си на малките подвизи, извършвани от хората всеки ден. Да тичаш мъничко по-бързо, да скачаш мъничко по-високо, да се стараеш мъничко повече. Защото, според кредото на компанията, големите постижения не се достигат изведнъж – те се градят от хиляди такива „мъничко повече”.
За да подчертае стойността на посланието, юбилейният клип е наистина звезден – в него участват баскетболистът Леброн Джеймс, тенисистката Серена Уилямс, футболистът от „Барселона” Жерар Пике и боксьорът Андре Уорд. Озвучаването е дело на актьора Брадли Купър, режисьор е Николай Фулси, а специален гост – актьорът Крис Пайн от "Стар Трек". Рекламата е дело на агенция Wieden + Kennedy Portland.
Вижте я.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.