Новото "Just Do It"

В чест на 25-ия си юбилей Nike засне динамично видео, в което призовава зрителите да преминат пределите на своите възможности и да достигнат цели, които досега са изглеждали невъзможни.

В течение на четвърт век една от най-мотивиращите кампании в историята на рекламата - „Just Do It”, базира идеите си на малките подвизи, извършвани от хората всеки ден. Да тичаш мъничко по-бързо, да скачаш мъничко по-високо, да се стараеш мъничко повече. Защото, според кредото на компанията, големите постижения не се достигат изведнъж – те се градят от хиляди такива „мъничко повече”.

За да подчертае стойността на посланието, юбилейният клип е наистина звезден – в него участват баскетболистът Леброн Джеймс, тенисистката Серена Уилямс, футболистът от „Барселона” Жерар Пике и боксьорът Андре Уорд. Озвучаването е дело на актьора Брадли Купър, режисьор е Николай Фулси, а специален гост – актьорът Крис Пайн от "Стар Трек". Рекламата е дело на агенция Wieden + Kennedy Portland.

Вижте я.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
Заради изтичане на информация: Отлага се гласуването на доклада за напредъка на Северна Македония по пътя към ЕС
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
Тръмп: Постигането на сделка със Си Дзинпин е изключително трудно
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп