Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новото лого на Световното първенство по футбол озадачи интернет
ФИФА представи новото лого на следващото Световно първенство по футбол, което ще се състои в 11 града в Русия, стартирайки през юни 2018 г.
Дизайнът на логото озадачи потребители на Twitter, които го оприличиха с най-различни несвързани с футбола и спорта популярни обекти и символи. Символът в червено, съньо и златно изглежда вдъхновен от руските яйца на Фаберже и има сравнително приемлив, подобен на предишните лога дизайн спрямо логата на други глобални спортни събития в миналото като това на Олимпийските игри в Лондон през 2012 г., които крайно различни и авангардни, коментират маркетинг наблюдателите на Adweek.
Потребителите на Twitter асоциират логото на предстоящия Мондиал с „хора, които се опитват да хванат термостати, сложени в гнездо“, „призрак с противогаз“ и дори с „американския флаг“.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.