"Ню Йорк Таймс" става международен бранд

Ню Йорк Таймс става международен бранд

Вестник „Интернешънъл Хералд Трибюн” ще бъде преименуван на „Интернешънъл Ню Йорк Таймс”. Това реши компанията собственик „Ню Йорк Таймс”, която носи името на основното й престижно издание. Промяната се случва след като тя обяви, че ще продаде вестник „Бостън Глоуб”, за да съсредоточи бизнеса си върху водещия си вестник. С тази стъпка „Ню Йорк Таймс” става международен бранд, отбелязва Би Би Си.

„Интернешънъл Хералд Трибюн” е име с 40-годишна история, известно на американските читатели, които живеят в чужбина. Той споделя обща дигитална платформа с „Ню Йорк Таймс”. 10% от онлайн абонатите в нея - общо над 640 000 - са извън САЩ.

Изпълнителният директор на компанията Марк Томпсън заяви, че вестникът ще назначи нови репортери и ще разшири мрежата си от кореспонденти и чуждестранни източници отвъд океана.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Жега и пожари: Израел удари рекорд от близо 50 градуса, Гърция спасява монахини и настанява във военни поделения
Европейските лидери са изпълнени с предпазлив оптимизъм след разговор с Тръмп преди срещата с Путин
Провалената руска колонизация на Северна Америка: Как цар Александър II продаде Аляска на САЩ?
Ликвидаторите на втората по големина китайска строителна компания Evergrande продадоха картина на Моне
Българската икономика с ръст от 3,1% за второто тримесечие
"Алфа Рисърч": Все повече българи подкрепят влизането ни в еврозоната
Digital age: Техно пробиви и открития
Времето: Ветровито с температури до 35 градуса