"Ню Йорк Таймс" става международен бранд

Ню Йорк Таймс става международен бранд

Вестник „Интернешънъл Хералд Трибюн” ще бъде преименуван на „Интернешънъл Ню Йорк Таймс”. Това реши компанията собственик „Ню Йорк Таймс”, която носи името на основното й престижно издание. Промяната се случва след като тя обяви, че ще продаде вестник „Бостън Глоуб”, за да съсредоточи бизнеса си върху водещия си вестник. С тази стъпка „Ню Йорк Таймс” става международен бранд, отбелязва Би Би Си.

„Интернешънъл Хералд Трибюн” е име с 40-годишна история, известно на американските читатели, които живеят в чужбина. Той споделя обща дигитална платформа с „Ню Йорк Таймс”. 10% от онлайн абонатите в нея - общо над 640 000 - са извън САЩ.

Изпълнителният директор на компанията Марк Томпсън заяви, че вестникът ще назначи нови репортери и ще разшири мрежата си от кореспонденти и чуждестранни източници отвъд океана.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: С парите за исканото увеличение на заплатите може да се купят 800 автобуса
Стачката на наземния транспорт в София продължава и в петък, но метрото ще работи
Столицата пред пълен транспортен хаос, готви се стачка и на метрото
Сметосъбирането в осем столични района може да спре от 19 май
Финансиране на зелени технологии и иновации - на какво може да разчита бизнесът
В риск ли сте от прегаряне?
Рубио: Нужна е среща между Тръмп и Путин за пробив в мирните преговори за Украйна
Лондон и Берлин разработват ново високоточно оръжие за „дълбок прецизен удар“