Обувката е втора кожа в новата реклама на Nike

Режисьорът Дейвид Розенбаум създаде майсторска реклама за новия модел спортни обувки на Nike – Flyknit. Идеята на видеото е да подчертае концепцията на обувките, които според производителя са създадени така, че да следват най-фините естествени извивки и позиция на човешкия крак в движение, сякаш са втора кожа.

Видеото впечатлява с някои интересни ефекти, създадени от Digital Domain, пишат авторите в creativity-online. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Утре по обед гласуват третия вот на недоверие към правителството