Робърт Дауни-младши - новото лице на HTC

Робърт Дауни-младши - новото лице на HTC

Тайванският производител на смартфони HTC официално обяви, че е подписал двугодишен договор с най-скъпо платения холивудски актьор Робърт Дауни-младши да бъде лице на новата й рекламна кампания.

Първите рекламни клипове с участието на Робърт Дауни-младши дори вече са готови. Кампанията ще стартира с видео в YouTube утре, след което ще последват видеореклами в кината и телевизиите във Великобритания, САЩ и Тайван.

Маркетинговата кампания тръгва в момент, в който тайванският производител на смартфони стремително губи позиции, както във високия така и в ниския ценови сегмент на пазара на мобилни устройства. По данни на Gartner за първото тримесечие на тази година делът на HTC на световния пазар на смартфони е намалял с 2,5%.

Продажбите на флагмана HTC се забавят и през юни са били с 26,4% по-малко, отколкото преди година. Това означава, че разходите за производство на единица продукт растат, докато в същото време рентабилността пада. Наскоро HTC обяви, че вероятно ще приключи второто тримесечие с до 8% оперативни загуби.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Под 10 българи са изразили желание да напуснат Израел и Иран
Неизвестно за известните: Уилям Колгейт не доживява да види как фирмата му за нишесте дава на хората пастата за зъби в тубичка
Илияна Йотова: Ситуацията в Близкия изток е повече от сериозна
Илия Лингорски от БНБ: Въвеждането на еврото не е повод за промяна в условията на кредитите
Външно сформира Координационен център заради влошаващата се ситуация в Близкия изток
Симеон Дянков: След 8 юли България ще получи по-добър кредитен рейтинг
НАП създаде подкаст "Еврото и касовите апарати"
По-скъпи сезонни плодове и зеленчуци ядат съседите ни на Балканите тази година