Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Обявиха Carat за глобална медийна агенция №1
Carat беше обявена за медийна агенция №1 в света в излезлия този месец доклад на международната изследователска компания RECMA. Агенцията заема челното място за шести път в последните седем издания на класацията.
През изминалата година Carat имаше рекордни постижения в областта на придобиването на нов бизнес и успя да получи наградата "Агенция на годината" на множество пазари, сред които САЩ, Испания, Южна Корея, Япония, Австралия. Агенцията успя да повиши бизнес резултатите си на почти всичките от водещите 15 пазари в света, отбелязва RECMA в доклад.
Класацията на RECMA е оформена след изследване сред 650 агенции от 43 страни по целия свят, оценявани по 16 до 19 критерия, сред които се включват придобиването на нов бизнес, запазването на настоящи клиенти, наградите, развитието на таланти, както и ключовите ресурси, вложени в дигитални медии и развитие на разнообразен медия микс.
"Запазването на лидерската позиция само допринася към големия Момент, който изживяхме на пазара през изминалата година, и чийто мотор бяха талантливите хора и стремежът ни да предефинираме медиите в името на по-добри резултати за нашите клиенти", коментира Уил Суейни, глобален президент на Carat.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.