Романтична история в театрална реклама от Израел

Днешната реклама на деня идва от Израел.

Агенция BBR Saatchi & Saatchi в страната изготви атрактивна кампания за фармацевтичната верига Super-Pharm, която събра вниманието на чуждестранните маркетинг медии. Поредица от телевизионни реклами представя кратки тартрални постановки по темата за лятото, слънцето, плажа и любовта. Една от тях ви представяме тук.

Руските рекламни наблюдатели в Adme.ru я описват под заглавие "Прекрасно безумие". Хореографията в нея разказва историята на млад мъж на плажа, гъвкав и енергичен, готов на всичко, за да доведе слънцето възможно най-близо до неговата кокетна любима, дори да го свали за нея на земята, само за да я впечатли. Всичко това, озвучено от музиката на Шмулик Нойфелд и Ави Балели.

Ето го и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Под 10 българи са изразили желание да напуснат Израел и Иран
Неизвестно за известните: Уилям Колгейт не доживява да види как фирмата му за нишесте дава на хората пастата за зъби в тубичка
Илияна Йотова: Ситуацията в Близкия изток е повече от сериозна
Илия Лингорски от БНБ: Въвеждането на еврото не е повод за промяна в условията на кредитите
Външно сформира Координационен център заради влошаващата се ситуация в Близкия изток
Симеон Дянков: След 8 юли България ще получи по-добър кредитен рейтинг
НАП създаде подкаст "Еврото и касовите апарати"
По-скъпи сезонни плодове и зеленчуци ядат съседите ни на Балканите тази година