Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Открийте скритите публики
Силата на всяка идея е в нейната способност да отговаря на нуждите и предпочитанията на хората, на които искате тя да служи, казва Кумар Ношур, бизнес консултант.
Може да имате много важни публики, които обаче не са толкова видими. Въпреки че те се определят по-трудно, вземете ги предвид в процеса на планиране. В тази група може да попаднат хора вътре и извън компанията, чиято репутация, опит и авторитет влияят върху организацията на цялата идея.
В тези публики влиза и всеки, който може да спечели или загуби нещо, когато идеята ви се реализира. Открийте хората, които са верни последователи на статуквото. Те са важни, защото именно те имат роля за запазването на това статукво. Не забравяйте и хората, които може да се окажат ваши конкуренти по отношение на вниманието и ресурсите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.