Открийте скритите публики

Открийте скритите публики

Силата на всяка идея е в нейната способност да отговаря на нуждите и предпочитанията на хората, на които искате тя да служи, казва Кумар Ношур, бизнес консултант.

Може да имате много важни публики, които обаче не са толкова видими. Въпреки че те се определят по-трудно, вземете ги предвид в процеса на планиране. В тази група може да попаднат хора вътре и извън компанията, чиято репутация, опит и авторитет влияят върху организацията на цялата идея.

В тези публики влиза и всеки, който може да спечели или загуби нещо, когато идеята ви се реализира. Открийте хората, които са верни последователи на статуквото. Те са важни, защото именно те имат роля за запазването на това статукво. Не забравяйте и хората, които може да се окажат ваши конкуренти по отношение на вниманието и ресурсите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
Гейминг гигантът EA става частна компания в мегасделка за 55 млрд. долара
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
The Sun: Рекордните 262 души погрешно са освободени от британски затвори за година
Времето: Слънчево и ветровито, на североизток със следобедни валежи