Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Приходите на Facebook от реклама с 67% ръст на годишна база
2,28 млрд. долара са били приходите от реклама на Facebook през второто тримесечие на 2014 г. Сумата е 67% по-голяма спрямо приходите на компанията от същия период на 2013 г., посочва Adweek. Тя е с 410 млн. долара повече в сравнение с първото тримесечие на годината. В него скокът на годишна база бе дори още по-голям – 82%.
Цялостните приходи на Facebook от реклама и други дейности са били на стойност 2,91 млрд. долара. „Имахме добро второ тримесечие“, коментира изпълнителният директор Марк Зукърбърг в изявление. „Общността ни (от потребители) продължава да расте и виждаме много възможности пред нас, докато се свързваме с останалата част на света“, казва той.
Facebook посочва, че активните й потребители дневно са били средно 829 млн. души през месец юни, което е с 19% повече спрямо преди година. Общият брой на месечните й потребители е бил 1,32 млрд. Мобилното й приложение се ползва от 1,07 млрд. души – 31% повече в сравнение с 2013 г. Средно дневно 654 млн. души са били активни в приложението през юни 2014 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.