Приходите на Facebook от реклама с 67% ръст на годишна база

Приходите на Facebook от реклама с 67% ръст на годишна база

2,28 млрд. долара са били приходите от реклама на Facebook през второто тримесечие на 2014 г. Сумата е 67% по-голяма спрямо приходите на компанията от същия период на 2013 г., посочва Adweek. Тя е с 410 млн. долара повече в сравнение с първото тримесечие на годината. В него скокът на годишна база бе дори още по-голям – 82%.

Цялостните приходи на Facebook от реклама и други дейности са били на стойност 2,91 млрд. долара. „Имахме добро второ тримесечие“, коментира изпълнителният директор Марк Зукърбърг в изявление. „Общността ни (от потребители) продължава да расте и виждаме много възможности пред нас, докато се свързваме с останалата част на света“, казва той.

Facebook посочва, че активните й потребители дневно са били средно 829 млн. души през месец юни, което е с 19% повече спрямо преди година. Общият брой на месечните й потребители е бил 1,32 млрд. Мобилното й приложение се ползва от 1,07 млрд. души – 31% повече в сравнение с 2013 г. Средно дневно 654 млн. души са били активни в приложението през юни 2014 г. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 30 юни до 6 юли
Жега: Испания счупи исторически рекорд за юни с 46 градуса, съпругата на Борис Джонсън се дехидратира
Проверяват сигнал, че издирваният черен леопард е забелязан край Ловеч
Отпада забраната за влизане в района на Шуменското плато
Край на превъртането на километражи при покупка на употребявани автомобили
Четири инвестиции, които си струва да направите още днес
Зеленски призова за засилване на санкциите срещу Русия
Алигаторски Алкатраз: Тръмп открива център за задържане на мигранти насред блата, пълни с едри влечуги